שלום,
כן.
רשלנות מקצועית של הטכנאי גרמה לנזקים ובהתאם לחוק על החברה לפצות שעבור כך.
שלום,
אינני יודע לענות על שאלתך זו. זה לא תחום שאני עוסק בו. מציע לך לפנות לעו"ד או איש מקצוע שעוסק בתחום זה.
מה שכן אני יכול להגיד הוא שאסור לך להטעות את הצרכן. משכך עליך למסור את כל המידע הרלוונטי אותו הצרכן צריך לדעת לפני שהוא רוכש את המוצר/שירות
שלום,
התשובות לשאלותיך הן כן.
שלום,
קראתי את הדברים, אך לצערי לא הבנתי את סיפור המקרה.
את מוזמנת לפנות אליי לצורך הסבר ופירוט סיפור המקרה בעניינך כדי שאוכל לייעץ לך.
שלום,
חסר לי מידע רב כדי שאוכל להשיב על שאלתך.
שלום,
כן בהחלט. בהתאם למתואר יש לך עילה לתביעה בעניינך.
הפיצויים כוללים הפרת הסכם, חוסר תום לב, נזקים ועוגמת נפש.
שלום,
כן בהחלט. רשלנות, הפרת הסכם וחוסר תום לב.
שלום,
פסיקתא לחתימה זה מסמך תבנית בדומה לפסק דין שבו השופט רק חותם את חתימתו ובכך מאשר את פסק הדין.
שלום,
מבחינת החוק - הצד השני צריך לאפשר לבטל עסקה.
אני מציע לשוחח עם הצד השני ולהגיע להסדר בעניין.
שלום,
חוק הגנת הצרכן קובע כי יש להשיב לך את כספך באותה הדרך שנלקחה ממך, כלומר אם נגבה ממך תשלום בכרטיס האשראי יש להשי לך את כספך באמצעות כרטיס האשראי.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.