שלום,
אתה רשאי לכלול בכתב התביעה עוולות נוספות חוץ מאשר חוק הטכנאים לדוגמא - רשלנות, הפרת הסכם, חוסר תום לב, הםרת חוק הגנת הצרכן, נזקים ועוגמת נפש. כמו כן ניתן יהיה לכלול בתביעה פיצויים בגין העבודה שהחברה לא פעלה בהתאם לחוק הטכנאים.
שלום,
1. על החברה לספק לך את הארון כפי שהזמנת (ולספוג את הטעות שעשו).
2. כן, ניתן לתבוע לפיצוי בגין הפרת חוזה. ראה חוק החוזים (תרופות בשל הפרת חוזה)
3. סכום הפיצוי בהתאם לסעיפים המופיעים בחוק.
שלום,
1. ניתן להגיש תביעה על הפלייה במקומות ציבוריים בבית משפט לתביעות קטנות - ועד לסכום של 36,400 ש"ח או בבית משפט שלום עד לסכום פיצוי של 50,000 ש"ח ללא הוכחת נזק.
2. החוק קובע פיצויים ללא הוכחת נזק של עד 50,000 ש"ח.
3. ככל שבית משפט יגיע למסקנה כי אין עילה לתביעה ו\או ראיות להוכחת הטענות הוא עלול לדחות את התביעה ואף לחייב בהוצאות.
4. ככל שאת מעוניינת בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - את מוזמנת ליצור עמי קשר.
שלום,
במידת הצורך אתה רשאי לתקן את התביעה שהגשת ולעדכנה.
שלום,
כן באמצעות מכתב התראה לפני תביעה או תביעה בבית משפט לתביעות קטנות.
שלום,
1. ככל שההרשמה לקורס נעשתה מרחוק (לא פנים מול פנים) - אזי העסקה תחשב עסקת מכר מרחוק. אינני יודע בדיוק על מה חתמה הצרכנית (מה מהות המסמך והאם מדובר במסמך הרשמה או רק מסמך שמטרתו לחסום מלבטל עיסקה).
2. בכללי אומר כי ככל שנחתם הסכם בנושא אי אפשרות ביטול - אזי לא ניתן לבטל את העסקה, אך לכך קיימים חריגים ביניהם תום לב, הטעיה וכד'
3. כדי שאוכל להשיב על שאלה זו - עליי לעיין בכל המסמכים וההסכמים עליהם חתמה הצרכנית.
4. החוק הרלוונטי הוא חוק הגנת הצרכן ותקנות הגנת הצרכן, (ביטול עסקה).
5. בהתאם לחוק הגנת הצרכן - אכן ניתן לתבוע בגין אי ביטול עסקה (כאשר יש לצרכן את כל הראיות הרלוונטיות להוכחת הטענות בהתאם לסעיף החוק).
123
שלום,
לא אמרתי שיש סעיף ספציפי הקובע כי כללי עסקת מכר מרחוק גוברים על חתימה על חוזה פרונטלי (אם הבנתי את שאלתך). מדובר במערכת חוקים המושתתת על עובדות וראיות רלוונטיות.
שלום,
אני מציע במקרה זה לפנות לגורמים הרלוונטים בעניין.
לא הייתי ממליץ על הגשת תביעה
שלום,
על מנת להחליף פריט יש צורך להציג חשבונית רכישה.
בהחלט ניתן להחליף גם ללא חשבונית, אם אכן המוכרת זוכרת אותך.
זו השאלה. למרות שזוכרת ולמרות שיש לי את הוכחת התשלום בכרטיס האשראי היא לא מוכנה להחליף
שלום,
ככל שיש לך ראיות להוכחת הקניה מהחנות - על המוכרת להחליף לך את המוצר ולא להתעקש על חשבונית.
שלום,
1. מי שאחראי הוא בית העסק ממנו רכשת את המוצר.
2. גם אם חוק הטכנאים לא חל בעניין זה ניתן לבקש פיצוי מכוח הפרת הסכם, רשלנות, נזקים ועוגמת נפש (העובדה שנאלצת להמתין למשלוח שלא הגיע למרות שקבעו איתך).
שלום,
כדי להצליח בתביעה יש צורך בעילה לתביעה ובראיות מתאימות להוכחת הטענות.
כדי לבחון האם יש לך עילה לתביעה - יש צורך לבדוק תחילה האם בעת קניית המוצר ניתנה לך אחריות. כמו כן יש לבדוק האם השתמשת במוצר (בתוכנה) בצורה נכונה (ולהוכיח זאת). לבסוף יש לבחון האם אכן וירוס שהיה צריך להתגלות באמצעות התוכנה אכן לא התגלה וכפועל יוצא נגרמו לך נזקים. כאמור כל זאת ועוד צריך להוכיח.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.