סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על דיני חוזים(512)

שאל בפורום דיני חוזים

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

לפורום זה אין מנהל

רוצה לנהל את הפורום?

צור קשר

22/08/2022 04:26 אבי מה ניתן לעשות
בהסכם בין עו"ד ללקוח רשום שעל העו"ד להעביר את כתבי הטענות שהוא כותב לאישור הלקוח לפני הגשתם לבימה"ש.

בפועל העו"ד מזלזל בעבודה, וכתביו מצריכים תיקונים, כך שלפני שהוא מגיש כתב טענות לבית הדין או לביהמש הנ"ל עובר כ-4 פעמים תיקונים מצד הלקוח.

לגבי בקשה שכתב הלקוח תיקן את הלקוח כ 3 פעמים בכתב ובפעם האחרונה תיקן בעל פה טלפונית, אלא שהסתבר שהבקשה הוגשה לבית הדין הרבני ללא התיקונים הטלפוניים.
והעו"ד מסרב לתקן זאת. טוען שלא ניתן לאחר שהוגשה בקשה וניתנה החלטה (בה רק הוחלט שהצד השני יגיב) לתקן. ודורש לקיים שיחת הבהרה לגבי נהלי עבודה שאם הלקוח לא יקיימם הוא יפסיק הטיפול בתיק.
1. לגבי התיקון שהעו"ד אמר טלפונית שיתקן ולא בוצע האם העו"ד חייב לתקן?
2. האם העו"ד יכול להגביל את מס' התיקונים מצד הלקוח לגבי כל כתב טענות? או שהוא מחוייב לתקן עד לאישור הלקוח לא משנה כמה פעמים הלקוח מתקן?

תודה רבה


אבי שלום,
מומלץ לקיים דיון מכבד וממצה בין הלקוח לבין עוה"ד בכדי שיהיה ניתן לבצע את העבודה באופן יעיל ומקצועי. כמובן שמספר סבבי התיקון צריכים להיות מוגבלים וכדאי לציין את כל ההערות כבר בסבב הראשון.
בהצלחה

עורכי דין מובילים בפורום דיני חוזים

עו"ד דקל קרבר

"נשמח לספק לכם שירותי ייצוג מקצועיים ולהשיג את התוצאות הטובות ביותר תוך דגש על שירות מסור ומקצועי..."

גב' פנינה אריאלי

"גרפולוגית משפטית מוסמכת מטעם האגודה הישראלית לגרפולוגיה המשמשת כעדה מטעם בית המשפט..."

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.