נגה, אין המדובר בתביעה נזיקית אלא בתביעה חוזית. עפ"י החוזה ביניכם, על חברת הסלולר היה לתקן את המכשיר. משאיבדה אותו, היה עליה לדאוג למכשיר חלופי או לאפשר את סיום העסקה ביניכם, תוך השבת סכומים ששילמת ובוודאי שלא גבייה חודשית עבור שירות שלא ניתן. באיזה סכום מדובר? אני הייתי תובעת בתביעות קטנות. בברכה, רונית רוטלוי, עו"ד
עו"ד רונית רוטלוי
תודה על תגובתך.
לפי יעוצך, אפנה לבית דין לתביעות קטנות.
מדובר במכשיר שנתן לתיקון ב - 07.12 . החברה הודתה בעובדה שהוא אבד במעבדה/ במחסנים של החברה..
החברה מסכימה לתת כ"מחווה" מכשיר חלופי (לא חדש) ובכל החודשים שעברו מאז העלמותו, ממשיכה לגבות את התשלומים החודשיים בטענה ש"הפקרתי" את המכשיר
האם בית הדין לתביעות קטנות, הוא אכן הכתובת לתביעה מולם?
תודה - נגה
"אמינות ומהימנות, יושרה, מקצועיות ומאבק בשיתוף פעולה מלא ושקוף עם לקוחותינו, הינם כללי ברזל של משרדנו..."
"תכנון האסטרטגיה המשפטית עוד בשלבים הראשונים של התיק, מסייע לי בהשגת תוצאות איכותיות עבור לקוחותיי..."
"לוחמת על זכויות לקוחותיי ללא פשרות, כאשר לנגד עיני כל העת טובתם האישית בלבד..."
"משרדנו שם לו למטרה להעניק לכל אחד מלקוחותיו שירות נאות, יחס אישי, ואת מלוא תשומת הלב הראויה..."
"בכל יום ביומו, אני נלחם את מלחמתו של האזרח הפשוט כנגד תאגידי הביטוח והגופים הרפואיים הגדולים. המפתח להצלחה שלי - מאבק עיקש ללא פשרות, יושרה והגינות..."
מה עושה צעיר שנפגע בתאונת דרכים וקיבל הפסדי השתכרות באופן מקופח? עו״ד אהרון שטכלברג מספר על מקרה וכיצד הצליח לפסוק פיצויים גבוהים יותר לטובת הנפגע