סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על דיני עבודה(4,092)

שאל בפורום דיני עבודה

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

לפורום זה אין מנהל

רוצה לנהל את הפורום?

צור קשר

12/09/2021 14:12 אני שינוי היקף משרה
אני עובד כנהג חלוקת סחורה בחברה פרטית. (סיום החלוקה=סיום יום העבודה שלי)
במשך מספר שנים עבדתי ב 75% משרה - 6.5 שעות, 5 ימים בשבוע, לפי שכר קבוע (היו ימים שסיימתי יותר מוקדם והיו ימים שסיימתי יותר מאוחר - ללא שינוי בשכר)
לאחרונה היקף המשרה עלה ל100% (5 ימים בשבוע) ועלה נושא השעות הנוספות.
למיטב הבנתי, את השעות הנוספות מחשבים לפי יום ולא לפי חודש (8:36 ש׳ כפול 4 ימים ויום נוסף קבוע לבחירת המעסיק 7:36 ש׳ בלי הפסקות)
במידה ויש לי שעות נוספות, אך לא הגעתי ל182 שעות חודשיות, (כי גם עכשיו יש ימים שסיימתי מוקדם, כמו שהיה מתחילת עבודתי ב75%) האם המעסיק רשאי לנכות משכרי את השעות החסרות/לדרוש ממני להשלים את השעות בתפקיד אחר?
או שמכיוון שאופי העבודה הוא כשסיימתי את החלוקה הייתי הולך הביתה, אז הוא צריך לשלם רק לפי השעות הנוספות?

בעקרון חישוב שעות העבודה הוא יומי ולא ניתן להתקזז על ימים אחרים. יחד עם זאת אם הדרישה היא ל-182 שעות, המעסיק כן יכול להוריד שעות.
אחרי שאמרתי את זה, יש גם נוהל בעבודה, ואם עד עכשיו יום עבודה היה מתי שאתה מסיים, ככה הוא אמור להמשיך.

אחז אגם, עו"ד
מנהל פורום דיני עבודה. 050-6060611

עורכי דין מובילים בפורום דיני עבודה

עו"ד סיון שטינברג פליישר
עו"ד סיון שטינברג- פליישר

"לוחמת על זכויות לקוחותיי ללא פשרות, כאשר לנגד עיני כל העת טובתם האישית בלבד..."

Gו"ד קובי בן סימון
עו"ד קובי בן סימון

"משרדנו שם לו למטרה להעניק לכל אחד מלקוחותיו שירות נאות, יחס אישי, ואת מלוא תשומת הלב הראויה..."

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.