סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על דיני עבודה(4,090)

שאל בפורום דיני עבודה

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

לפורום זה אין מנהל

רוצה לנהל את הפורום?

צור קשר

19/07/2013 14:34 מירי הודעת התפטרות מוקדמת בעל פה
שמי מירי. לפני שלושה חודשים מסרתי בעל פה את הודעת התפטרותי ממקום העבודה שבו עבדתי עד אותו זמן-שבעה חודשים בלבד. ההתפטרות בפועל היתה ממש עכשיו- בתחילת יולי.
במכתב ההתפטרות ציינתי את עובדת התפטרותי ושתכנס לתוקף ממחרת וזאת לאחר!! היודעה מוקדמת כחוק וכן זמן נוסף למציאת מחליפה עבורי.
המעבידה החליטה להוריד לי את כל ימי החופשה בגין ימים שאני חייבת למערכת מכייון שההודעה המוקדמת לא היתה בכתב...כשלמעשה כולם ידעו שאני עוזבת, ואף המעבידה ביקשה עזרה ממני במציאת מחליפה עבורי( קרי- ההנהלה ואף צוות העובדים ידע...!)
אני כרגע נורא חסרת אונים- כי הבנתי שעל פי החוק היתי צריכה להוציא את מכתב ההודעה המוקדמת בכתב. אם כי מטרת ההודעה היא לאפשר למערכת התארגנות נאותה למציאת עובד חלופי ואת זה עשיתי, גם עשיתי...!!
המעבדיה באופן כללי- מנסה אצל כל עובדיה למצוא פרצות להורדה וחוסר תשלום...וכרגע ניכר שהצדק איתה- למרות שהודעתי שלושה חודשים מראש!!
מה לעשות...?
אשמח לתשובתך..
שבת שלום ותודה רבה
מירי

מירי שלום,
עניין הכתב של ההודעה המוקדמת הוא רק לצורך הוכחת המועד.
ככל שתצליחי להוכיח שהודעת מראש על ההודעה המוקדמת לא יוכלו להוריד לך אותה.

אחז אגם, עו"ד
מנהל פורום דיני עבודה

עורכי דין מובילים בפורום דיני עבודה

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.

עו"ד סיון שטינברג פליישר
עו"ד סיון שטינברג- פליישר

"לוחמת על זכויות לקוחותיי ללא פשרות, כאשר לנגד עיני כל העת טובתם האישית בלבד..."

Gו"ד קובי בן סימון
עו"ד קובי בן סימון

"משרדנו שם לו למטרה להעניק לכל אחד מלקוחותיו שירות נאות, יחס אישי, ואת מלוא תשומת הלב הראויה..."