מיכל שלום,
שאלת שאלה מעניינת כיוון שיש לה כמה אספקטים. ראשית, המהירות בה מתחילות המצלמות לפעול היא נתון אשר המשטרה מסתירה אותו ולכן אני לא יכול לתת לך תשובה "מוחלטת". יחד עם זאת המהירות המותרת המקסימלית מצויינת בתמרורים והמשטרה לא אוכפת מהירות נמוכה יותר. אומנם קיימת חובת האטה בצומת אבל זה שמור למקרים של תאונות, כמהירות נמדדת מבחינה מספרית לא אוכפים מהירות מתחת למקסימלית המותרת.
בעניין הזה לשים לב שמצלמות כתומות המוצבות בצמתים ונראות כמו מצלמות אור אדום הן למעשה גם מצלמות מהירות.
אני לא מכיר את האזהרה מהפייסבוק אבל אני יכול לשער שהן מתייחסות למצלמות שמוצבות בתוך העיר, כשאז המהירות המקסימלית המותרת היא 50 והמצלמות מתחילות לפעול מ-70. למעשה ה"גילוי" הוא הרף ממנו מתחילות המצלמות לאכוף כמו גם אזהרה לשים לב שמצלמות הרמזור מודדות גם מהירות בצמתים וכל אותם אלו שממהרים להספיק את הירוק מספיקים אותו אבל גם חוטפים צילום של מהירות מופרזת.
"בכל תיק שבטיפולי בתחום המשפט הפלילי והתעבורה, אני עושה כל שביכולתי לייצג את לקוחותיי נאמנה. אני רואה בייצוג, עוד בשלב המקדמי בתיק, כגון בחקירה משטרתית, חשיבות רבה העשויה לצמצם נזקים"
"דגש רב על השקט הנפשי והסוציאלי של כל לקוח ותיאום ציפיות מראש... "
ייצוג נאשמים בערכאות השונות עקב עבירות תעבורה
"תחום דיני התעבורה בדמי ובנפשי. אני משתדל להעניק טיפול אישי, מעמיק ומקצועי לכל לקוח ולקוח. הדבר ניכר בפריצות הדרך להן גרמתי בסוגיות מרכזיות בתחום ..."
כיצד ניתן להוכיח חפות של אדם שקיבל דו״ח על אי ציות לשוטר תעבורה? עו״ד שמואל (מולה) שחם מספר על מקרה שכזה וכיצד הצליח לזכות את הנתבע