שלום גלית,
ככלל, מותר להקליט כל שיחה שהמקליט הוא צד לה, אחרת, היא עלולה להיחשב האזנת סתר. עניין קבלת הרשות אינו רלוונטי, אלא אם כן המדובר בהקלטה בתוך אולם בית המשפט. גם חברות נותנות שירות נוהגות להקליט לקוחות, ולא תמיד מיידעים אותם, והכל במטרה לאסוף ראיות לביהמ"ש במידת הצורך, ובלבד ולפחות אחד מהמשוחחים הוא עובד החברה. בפגישות שימוע וכיוצ"ב, לרבות, פשרה בעסקאות גדולות, אני תמיד מציע להגיע עם עו"ד, וייתכן שזה גם רלוונטי בעניינך, שכן לא פירטת, ולכל הפחות, לקבל ייעוץ משפטי לפני כדי לדעת איך להתנהל נכון בפגישה ולא לעשות טעויות.
ככל שהיה חפצה בכך, מוזמנת להתקשר ביום א' ולקבוע פגישת ייעוץ.
054-7649435
יובהר ויודגש כי, אנו עושים כל שביכולתנו לענות תשובות על שאלות הגולשים בצורה מקצועית, אך לרוב, המדובר בתשובות כלליות בלבד. לפיכך, המידע הניתן אינו מהווה יעוץ משפטי אינו מהווה תחליף להתייעצות פרטנית עם עורך דין העוסק בתחום. המסתמך/ת על המידע שבפורום עושה זאת על אחריותו/ה בלבד.
בהצלחה!
עו"ד איתן אמירי,
משה פרץ ושות', משרד עו"ד
"עריכת פטנט בצורה מקצועית, דורשת הבנה טכנית מקצועית ומעמיקה, לא פחות מחשיבה עסקית..."
"משרד בוטיק חדשני ומקצועי המקפיד על שירות אישי והדוק. התמחות בדיני אינטרנט, טכנולוגיה, היי-טק, מחשבים וקניין רוחני מגוון... "
"בכל יום ביומו, אני נלחם את מלחמתו של האזרח הפשוט כנגד תאגידי הביטוח והגופים הרפואיים הגדולים. המפתח להצלחה שלי - מאבק עיקש ללא פשרות, יושרה והגינות..."
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.
"נשמח לספק לכם שירותי ייצוג מקצועיים ולהשיג את התוצאות הטובות ביותר תוך דגש על שירות מסור ומקצועי..."