שלום רב,
הודעה לגבי עדכון בתנאי העסקתך מהווה נספח להסכם העבודה בין הצדדים, שמחייב את המעסיק, אלא אם כן תקבל בעתיד הודעה אחרת בעניין. ככל שהבונוס הופסק ללא הנמקה, צריך להפנות את השאלה למעסיק. בונוס הינו פריבילגיה שהמעסיק לא חייב לתתה. כמו שנתן יכול לקחת. ושוב, אלא אם כן, היה הסכם אחר לפני תחילת העסקתך. מאידך, הפסקת במתן הבונוס ללא הודעה מוקדמת, יכולה להיחשב בנסיבות מסויימות הרעה בתנאי העסקה, אך כאמור, במקרה שלך, על פניו, הזכות שמורה למעסיק.
יוער בזאת שכנראה פספסת נקודה חשובה, כתוב במכתב:
"עפ"י המלצת מנהלך הישיר"
מאחר והבונוס הוא חודשי, ומותנה בהמלצת המעסיק הישיר, הוא אינו חייב כל חודש לתת לך אותו!!!
יובהר ויודגש כי, אנו עושים כל שביכולתנו לענות תשובות על שאלות הגולשים בצורה מקצועית, אך לרוב, המדובר בתשובות כלליות בלבד. לפיכך, המידע הניתן אינו מהווה יעוץ משפטי אינו מהווה תחליף להתייעצות פרטנית. המסתמך/ת על המידע שבפורום עושה זאת על אחריותו/ה בלבד.
בהצלחה!
עו"ד איתן אמירי,
משה פרץ ושות', משרד עו"ד
"משרדי מעניק ייעוץ וייצוג בנושאים שונים בקניין רוחני, מול גופים ורשויות שונות, בארץ ובחו"ל, תוך הקפדה על ידע ומקצועיות ..."
"לוחמת על זכויות לקוחותיי ללא פשרות, כאשר לנגד עיני כל העת טובתם האישית בלבד..."
"נשמח לספק לכם שירותי ייצוג מקצועיים ולהשיג את התוצאות הטובות ביותר תוך דגש על שירות מסור ומקצועי..."
"גרפולוגית משפטית מוסמכת מטעם האגודה הישראלית לגרפולוגיה המשמשת כעדה מטעם בית המשפט..."
"משרדנו שם לו למטרה להעניק לכל אחד מלקוחותיו שירות נאות, יחס אישי, ואת מלוא תשומת הלב הראויה..."