סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על עורכי דין(2,388)

שאל בפורום עורכי דין

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

לפורום זה אין מנהל

רוצה לנהל את הפורום?

צור קשר

19/05/2020 07:27 רחל תביעת חנות אינטרנטית
שלום,
יש לי חנות באינטרנט - דרופשיפינג- ולאחרונה בגלל הקורונה יש לי בעיות עם חלק מהמוצרים, שחלקם לא מגיעים כלל וחלקם מגיעים באיחור. זמני המשלוח באתר הם עד 30 יום אם כי בתקנון האתר כתוב כי בעת הרכישה באתר הלקוח מודע לכך שהמוצרים אותם בוחר להזמין אינם מאוחסנים אצל האתר אלא אצל ספקים צד ג' אשר משלחים את המוצרים ממדינות שונות וזמני המשלוח הממוצעים הינם 30-11 ימי עסקים. אין בסעיף זה או בכלל התחייבות של האתר לגבי זמני המשלוח הצפויים בפועל.
למרות זה ולמרות שפרסמתי באתר הודעה בולטת שיתכנו עיכובים המשלוחים בגלל המצב, יש לי לקוח שלא קיבל את המוצר בזמן. עוד לפני שחלפו ה30 ימי עסקים הסברנו לו במייל שיתכנו עיכובים. כעת הצענו לו זיכוי מלא כי המוצר עדיין לא הגיע ( עברו 33 יום) אבל הוא רוצה פיצוי מעבר לכך עבור הזמן שהמתין. אומר שאם לא יקבל פיצוי הולם יתבע אותנו. מי חודש מבחינת החוק? האם יש לו עילה לתבוע?

עורכי דין מובילים בפורום עורכי דין

עו"ד יריב קדם

"המכנה המשותף של לקוחותינו הוא פעילות מסחרית, עסקית ו/או משפטית בתחום הקניין הרוחני או סחר בינלאומי..."

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.

עו"ד לירון פרמינגר

"על מנת לספק ללקוחותיי את השירות הטוב ביותר, מקפיד על לימוד מקיף ורחב אודות עסקיהם"

עו"ד רפאל אלמוג
עו"ד רפאל אלמוג

"בכל יום ביומו, אני נלחם את מלחמתו של האזרח הפשוט כנגד תאגידי הביטוח והגופים הרפואיים הגדולים. המפתח להצלחה שלי - מאבק עיקש ללא פשרות, יושרה והגינות..."

Gו"ד קובי בן סימון
עו"ד קובי בן סימון

"משרדנו שם לו למטרה להעניק לכל אחד מלקוחותיו שירות נאות, יחס אישי, ואת מלוא תשומת הלב הראויה..."