סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על עורכי דין(2,388)

שאל בפורום עורכי דין

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

לפורום זה אין מנהל

רוצה לנהל את הפורום?

צור קשר

12/07/2020 10:56 אלכס האם מסירת המוצר בתחנת שירות זה שווה ערך למסירה במעבדה מרכזית?
שלום רב,
מסרתי אוזניות לתיקון בתחנת שירות בחיפה (המעבדה בראשון לציון) ביום האחרון לתקופת האחריות.
לאחר מספר ימים התקשרתי לשאול מה קורה עם התיקון ונמסר לי שהמוצר התקבל לא באחריות כבר ועל כך אני אחויב בתיקון.
מסרתי שאני הבאיתי את המוצר לתחנת שירות בתקופה האחריות, אך טענו שזה הגיע אליהם רק לאחר מספר ימים.
לא מצאתי משהו קונקרטי לגבי זה באינטרנט - ולכן אני שואל פה.
האם מסירת המוצר בתחנת שירות זה כמו להביא את המוצר למעבדה? כי ע"פ ההגיון זה נראה לי שאם הבאיתי את המוצר לתחנת שירות בתקופה האחריות זה כאיול הפעלתי אחריות בוצרה תקנית.

אודה לתשובה,
אלכס.

עורכי דין מובילים בפורום עורכי דין

עו"ד לירון פרמינגר

"על מנת לספק ללקוחותיי את השירות הטוב ביותר, מקפיד על לימוד מקיף ורחב אודות עסקיהם"

עו"פ גד בנט

"עריכת פטנט בצורה מקצועית, דורשת הבנה טכנית מקצועית ומעמיקה, לא פחות מחשיבה עסקית..."

עו"ד ליאת גלילי פרל

"משרדי מעניק ייעוץ וייצוג בנושאים שונים בקניין רוחני, מול גופים ורשויות שונות, בארץ ובחו"ל, תוך הקפדה על ידע ומקצועיות ..."

עו"ד רפאל אלמוג
עו"ד רפאל אלמוג

"בכל יום ביומו, אני נלחם את מלחמתו של האזרח הפשוט כנגד תאגידי הביטוח והגופים הרפואיים הגדולים. המפתח להצלחה שלי - מאבק עיקש ללא פשרות, יושרה והגינות..."

עו"ד סיון שטינברג פליישר
עו"ד סיון שטינברג- פליישר

"לוחמת על זכויות לקוחותיי ללא פשרות, כאשר לנגד עיני כל העת טובתם האישית בלבד..."