שלום מרינה, ראשית בדקי שרשום בטופס ההזמנה ״ימים״ ולא ״ימי עסקים״ מפני שזה יכול לשנות את כל התמונה.
ככל שאכן חלף זמן כה רב והשירות שלהם לא מספק לכם פתרונות אמיתיים, תוכלי לרשום להם מכתב דרישה והתראה לפני תביעה וככל שגם זה לא יסייע, להגיש תביעה כספית לבית המשפט לתביעות קטנות ועוד פעולות כגון תלונות לארגונים שאמונים על נושא הצרכנות וכו..
בהצלחה
עו״ד דרור הראל
"המכנה המשותף של לקוחותינו הוא פעילות מסחרית, עסקית ו/או משפטית בתחום הקניין הרוחני או סחר בינלאומי..."
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.
"משרדנו שם לו למטרה להעניק לכל אחד מלקוחותיו שירות נאות, יחס אישי, ואת מלוא תשומת הלב הראויה..."
"על מנת לספק ללקוחותיי את השירות הטוב ביותר, מקפיד על לימוד מקיף ורחב אודות עסקיהם"
"גרפולוגית משפטית מוסמכת מטעם האגודה הישראלית לגרפולוגיה המשמשת כעדה מטעם בית המשפט..."