סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על עורכי דין(2,388)

שאל בפורום עורכי דין

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

לפורום זה אין מנהל

רוצה לנהל את הפורום?

צור קשר

27/02/2023 13:31 יעקב חברת האשראי עבדה עלי
שלום,
התקשר אלי נציג מחברת אשראי מוכרת וסיפר לי שהחברה שלחה אלי חידוש לכרטיס אשראי שיש לי (למרות שהכרטיס שלי עוד בתוקף) אך הכרטיס הלך לאיבוד בדואר ולכן הוא מתקשר לתאם שליחה עם שליח.
לאחר שהכרטיס הגיע והתקשרתי לשירות לקוחות להפעיל אותו התברר שזה כרטיס אשראי חדש לגמרי! והוא נוסף למה שיש לי!, לא חלופי ולא חידוש.
למרות שלא נגרם לי נזק (כי ביטלתי את הכרטיס מיד) - האם יש עילה לתביעה על הטעיית צרכן או מרמה?

נשמע שעדיף לשלוח מכתב למחלקת תלונות הציבור.

חוץ מלשלוח מכתב לפניות הציבור, האם יש עילה לתבוע ולבקש פיצוי כספי?
אם למשל מדובר על נוהל מכירתי שעושים את זה להרבה לקוחות.

איני מזהה עילה להגשת תביעה כספית במקרה זה. אתה יכול להתייעץ עם עורך דין שמתמחה בתביעות ייצוגיות ו/או בכל תחום אחר ולקבל חוות דעת יותר מעמיקה בנושא. התגובה שלעיל אינה מהווה תחליף לייעוץ משפטי ספציפי.

עורכי דין מובילים בפורום עורכי דין

גב' פנינה אריאלי

"גרפולוגית משפטית מוסמכת מטעם האגודה הישראלית לגרפולוגיה המשמשת כעדה מטעם בית המשפט..."

עו"ד רפאל אלמוג
עו"ד רפאל אלמוג

"בכל יום ביומו, אני נלחם את מלחמתו של האזרח הפשוט כנגד תאגידי הביטוח והגופים הרפואיים הגדולים. המפתח להצלחה שלי - מאבק עיקש ללא פשרות, יושרה והגינות..."

עו"ד לירון פרמינגר

"על מנת לספק ללקוחותיי את השירות הטוב ביותר, מקפיד על לימוד מקיף ורחב אודות עסקיהם"

עו"פ גד בנט

"עריכת פטנט בצורה מקצועית, דורשת הבנה טכנית מקצועית ומעמיקה, לא פחות מחשיבה עסקית..."

עו"ד רן שפירא
עו"ד רן שפירא

"אמינות ומהימנות, יושרה, מקצועיות ומאבק בשיתוף פעולה מלא ושקוף עם לקוחותינו, הינם כללי ברזל של משרדנו..."