שִׂים לֵב: בְּאֲתָר זֶה מֻפְעֶלֶת מַעֲרֶכֶת "נָגִישׁ בִּקְלִיק" הַמְּסַיַּעַת לִנְגִישׁוּת הָאֲתָר. לְחַץ Control-F11 לְהַתְאָמַת הָאֲתָר לְעִוְורִים הַמִּשְׁתַּמְּשִׁים בְּתוֹכְנַת קוֹרֵא־מָסָךְ; לְחַץ Control-F10 לִפְתִיחַת תַּפְרִיט נְגִישׁוּת.
סגור

מצא עורך דין :

כל הקטגוריות
כל תחומי העיסוק
כל האזורים
כל הערים

שאלו עו"ד על עורכי דין(2,404)

שאל בפורום עורכי דין

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

לפורום זה אין מנהל

רוצה לנהל את הפורום?

צור קשר

09/12/2023 18:53 ירין דביר מעלית נכים
היי אני מבקר המון בבית כנסת בעיר שלי שיש בה מעלית(לא רוצה לפרסם את העיר כי אם מישהו מכיר את בית הכנסת הוא ידע).
המעלית עובדת כמו שצריך 100 אחוז!!!
אבל הבעלים טוען שלא, ושהיא כל הזמן מתקלקלת.
היום במהלך עליה לתורה של אחד הילדים הגבאי לא איפשר לפתוח את המעלית על מנת לתת לנכה לרדת למקום השמחה בטענה שהמעלית לא עובדת ואני חוזר שוב המעלית עובדת 100 אחוז.
צלמתי את זה שמורידים ומעלים את אותו הנכה (זו לא הפעם הראשונה).
האם יש מקום לתבוע את בית הכנסת או הבעלים?
(אני אדם דתי וקשה לי מוסרית לכתוב ולשתף דבר כזה כמו תביעה על בית כנסת אבל ההתנהגות לנכים שם עוברת כל גבול)

עורכי דין מובילים בפורום עורכי דין

עו"ד סיון שטינברג פליישר
עו"ד סיון שטינברג- פליישר

"לוחמת על זכויות לקוחותיי ללא פשרות, כאשר לנגד עיני כל העת טובתם האישית בלבד..."

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.

עו"ד יריב קדם

"המכנה המשותף של לקוחותינו הוא פעילות מסחרית, עסקית ו/או משפטית בתחום הקניין הרוחני או סחר בינלאומי..."

עו"ד לירון פרמינגר

"על מנת לספק ללקוחותיי את השירות הטוב ביותר, מקפיד על לימוד מקיף ורחב אודות עסקיהם"

Gו"ד קובי בן סימון
עו"ד קובי בן סימון

"משרדנו שם לו למטרה להעניק לכל אחד מלקוחותיו שירות נאות, יחס אישי, ואת מלוא תשומת הלב הראויה..."