אני מניח שהמוצר עדיין באחריות וברשותך חוזה שירות תיקונים. עליך לאפשר להם לתקן את המוצר בפרק הזמן הנקוב בחוזה. באם לא יעמדו במוסכם, בוודאי שבאפשרותך לפעול לביטול העסקה. החברה המספקת אינה יכולה שלא להגדיר את משך הזמן הדרוש לביצוע התיקון. בהצלחה.
"על מנת לספק ללקוחותיי את השירות הטוב ביותר, מקפיד על לימוד מקיף ורחב אודות עסקיהם"
"עריכת פטנט בצורה מקצועית, דורשת הבנה טכנית מקצועית ומעמיקה, לא פחות מחשיבה עסקית..."
"משרדי מעניק ייעוץ וייצוג בנושאים שונים בקניין רוחני, מול גופים ורשויות שונות, בארץ ובחו"ל, תוך הקפדה על ידע ומקצועיות ..."
"אמינות ומהימנות, יושרה, מקצועיות ומאבק בשיתוף פעולה מלא ושקוף עם לקוחותינו, הינם כללי ברזל של משרדנו..."
"נשמח לספק לכם שירותי ייצוג מקצועיים ולהשיג את התוצאות הטובות ביותר תוך דגש על שירות מסור ומקצועי..."