קניתי טלפון סלולרי וsim מחברת אלון סלולר. כשעה לאחר הקניה (לפני שהם פתחו לי את הכרטיס החדש- תהליך שאורך 3 שעות כפי שנאמר לי בחנות) התקשרתי אליהם לבקש שיעצרו את התהליך מכיוון שהפלא' הקודם שלי,שנפל לפני כן למים, חזר לפעול. כיומיים- שלושה אח"כ כשהגעתי שוב לירושלים חזרתי לחנות על מנת להחזיר את המכשיר. מנהל הסניף לקח את המכשיר והSIM ואמר שאין בעיה, אך ההחזר הכספי ייקח קצת זמן. בהתחלה הוא לא הסכים אך התעקשתי שייתן לי מכתב המאשר שלקח ממני את הדברים. מאז עברו יותר מחודשיים ועדיין לא ראיתי את ההחזר (החיוב כמובן נעשה מיד...) התקשרתי אל מנהל הסניף ואל החברה עצמה כבר פעמים רבות אך הם כל הזמן זורקים אותי מאחד לשני או לחילופין מנתקים עלי את השיחה. ביום רביעי שעבר התקשרתי למספר שכתוב בחיוב האשראי שלי שהוא זה שגבה את התשלום, הודעתי לזו שענתה לי שזו הפעם האחרונה שאני מנסה לדבר איתם, ואני נותנת להם שבוע להחזיר לי את הכסף לפני שאני פונה לערכאות משפטיות. כבר באותו אחה"צ התקשר אלי מישהו שהציג עצמו כאחד המנהלים. טען שהוא התקשר כדי לךסגור את הסיפור הזה והוא רק צריך מספר שאלות, וגם ביקש שאשלח לו את האישור ממנהל החנות, בתום השיחה אמר שהוא יידאג להכל ומאז אני עדיין מחכה....
הפלא' בכלל לא היה כזה יקר, אך זה לא משנה- זה עקרוני! ברצוני לתבוע אותם בתביעות קטנות על הזלזול, על הטרטור, ובעיקר על זה שהם בונים על זה שלאנשים לא יהיה כח לרדוף אחריהם ושהם פשוט ייוותרו בסוף- בעיקר אם לא מדובר בסכומים עצומים- הם צריכים לשלם על היחס שלהם!
אודב לעזרתכם והדרכתכם,
אודיה