מכובדיי כולם,
מי רן , איש הייטק מאושר ושמח.
אודה לעזרתכם בנושא כאוב שאני חווה בימים אלה.
רכשתי מוצר אלקטרוני יקר לבן היקר שלי לפני הגיוס שלו.
המוצר היה בשימוש שלנו כשבועיים בערך (לא כל יום בעיקר בסופי שבוע השתמשנו בו)
לאחר כשבועיים המוצר להפתעתי הרבה ,התקלקל.
התקשרתי לקבל שירות מהחברה שקניתי ממנה, והיא הפנתה אותי ליבואן.
היבואן מסר לי כי יש להביא את המוצר לבדיקה שלו במעבדות שלו.
כך עשיתי, המוצר הגיע ליבואן.
לאחר בדיקה שלו, היבואן טען כי יש תקלה במוצר, ועליו לשלוח אותו לסין לתיקון, בעלות שלא הייתה ידועה לו.
מפאת זמן התיקון הארוך בסין שיכול להגיע עד חודשיים , והעלות הלא ידועה , הוא הציע שהמוצר יתוקן על ידו בסכום של 900 ש"ח, דבר שלו יפעיל או ייפגע באחראיות.
הוא ציין שתוך 7 ימים , המוצר יחזור אלי תקין.
הסכמתי לשלם את הסכום.
בתום 7 ימים , אני מתקשר לבדוק מה קורה והיבואן אומר לי שיש בעיה אצל היצרן (בסין) ואין להן את עדכון התכונה הנדרש לטיפול בביעה, והוא יהיה לדעתו רק בעוד שבועיים.
ובכן השבועיים עברו, והמוצר עדיין לא תקין, ואני מתוסכל.
המוצר כבר אצליהם יותר מחודש, ולפני שקניתי את המוצר קראתי שליבואן יש גם מעבדות ששם הם מתקנים את המוצרים הלא תקינים, דבר שהרגיע אותי ולכן סגרתי את העסקה.
אגב, כל שיחותיי איתו מוקלטות , ואף בדקתי בעוד מעבדה שמתקנת את המוצרים האלה, שאמרה לי, שהתשובה שקיבלתי מהם לא אמינה ואף שיקרית.
חברים, מה עלי לעשות ?
להגיש תביעה? באיזו תובענה ? סכום ?? על מה אני מלין ? האם הליך משפטי תביעות קטנות או באמצעות עו"ד ?
אני מוכן להסתפק בקבלת מוצר חדש, דבר שמן הסתם היבואן לא הסכים לו.
אודה לעצה , הכוונה . רני.