סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,358)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

08/05/2013 12:21 לירז תביעה בגין עוגמת נפש צרכנות
ביום הולדתי אשתקד חברתי הטובה קנתה לי שרשרת גולדפיד ממישהי שמוכרת בעסק פרטי בביתה,חברתי ביקשה קבלה אך בעלת העסק טענה שאינה נותנת קבלה וכי כרטיס הביקור שלה שווה ערך לאחריות.(כך שאין באפשרותי להוכיח שהשרשרת נקנתה ממנה פרט להודעות אשר נמצאות בנייד האישי שלי) לאחר שבועיים מיום הרכישה השרשרת השחירה,פניתי לבעלת העסק וביקשתי ממנה לתקן אותה ,מסרתי לה אותה וככה במשך חודש כמעט אני מנסה ליצור עימה קשר והיא אינה עונה אלא מסמסת מידי פעם או עונה ואומרת שהיא עסוקה והיא תחזור אליי\חולה\ וכו'..
לבסוףףף החזירה לי את השרשרת כאשר לדבריה השרשרת עברה ציפוי נוסף(גולדפילד)ואין סיכוי שהיא תשחיר שוב,לאחר שבועעע השרשרת השחירה שוב פניתי אליה יפה והיא טענה שהגוף שלי דוחה גולדפילד שאני לא שומרת על התכשיט משתמשת בשמנים וכו'...לטענה זו הוכחתי לה כי ברשותי שרשרת גולדפילד אשר אינה השחירה כלל והתנהגתי בה כמו שהתנהגתי עם השרשרת שנרכשה ממנה,חברתי התבאסה וכעסה על כך שמתנתה "נכשלה" ורשמה בקיר הפייסבוק של בעלת העסק על האירוע,מאז בעלת העסק מסרבת לדבר איתי בטלפון,אלא רק בהודעות ביקשה שאמסור לה את השרשרת לתיקון באמצעות תיבת הדואר שלה!!! ללא כל מגע פיזי איתי(פפוגע מאוד ולא יאה לבעלת עסק לנהוג כך בלקוחות) לאחר חודשיים שבהם אני מנסה לאתר אותה בטלפון ובהודעות היא ענתה לי ואמרה שהשרשרת מוכנה או שאקח אותה ככה או שאבחר מהתמונות תכשיט אחר בעל ערך זהה פחות 10 ש"ח של דואר רשום(מאחר והיא אינה מעוניינת להיפגש איתי)הודעתי לה שלא אספוג את העלות של הדואר הרשום,התקשרתי אליה מחסום הזדהיתי והיא ניתקה את השיחה והתעלמה מהודעתיי לאחר מכן.
מה עליי לעשות האם יש עילה לתביעה?! אין לי תקשורת איתה כבר!

על 10 ש"ח של דואר רשום? אני לא ממש מבינה, כיוון שהיא הציעה לך ליטול את השרשרת מוכנה או שרשרת אחרת... האם הכעס שלך הוא על השירות?

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.