סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,358)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

16/01/2019 11:14 שלום פישר חיוב מופרז מחברת הוט מובייל
אחד מבני משפחתי מחו"ל שבא ללמוד תקופה בארץ פתח קו סלולר בהוט מובייל התוכנית הייתה לשיחות בארץ ללא הגבלה ,ולשיחות לחו"ל 700 דקות, כנראה שהיתה חריגה רצינית לשיחות לחו"ל, בינתיים החברת סלולר לא עדכן שום דבר ורק כעבור שלשה חודשים הם חסמו את השיחות לחו"ל (וזה למרות שבינתיים החיובים עברו בלי שאשים לב בכלל).
לטענתי:
1. הכתובת של הקו היה על כתובת בירושלים, בזמן שאני בחיים לא גרתי שמה, לא יודע מאיפה הם הגרילו את הכתובת הזאת, וכנראה, אם שלחו מכתבים זה הגיע לשמה.
2. מספר הטלפון שלי גם לא היה מעודכן אצלם, ואני גם לא יודע מאיפה הוא הגריל את המספר הזה.
3. בחודש הראשון הם בכלל לא חייבו על החריגה, ורק לאחר חודש הם פתאום חייבו לחודשיים.
4. אף אחד לא הודיע שאני חורג בצורה כ"כ מוגזמת, האם הם חייבים להודיע?
5. מעניין שלשלוח לי מכתב תביעה מבית משפט פתאום היה להם את הטלפון והכתובת שלי, אז איפה הם היו בזמן שליחת חשבוניות?
6. למה הם חסמו שיחות לחו"ל לאחר 3 חודשים? התשלומים בינתיים עברו בהו"ק (אני בינתיים לא שמתי לב להחיובים), אז אם הם חסמו כי היה חריגה וזה הנוהל אז למה הם חיכו 3 חודשים? ואם זה לא הנוהל אז למה בכלל חסמו לי שיחות? אני הרי שילמתי כמו מטומטם?

עו"ד נכבד! האם יש לי טענה נגד החברת סלולר?

נא להודיע לי, אשמח לקבל את תשובתכם בהקדם

תודה
שלום

שלום,
אתה מתחיל את סיפור המקרה על מקרה של אחד מבני משפחתך מחו"ל ... ועל כן אינני מבין את הקשר בין המקרה לשאילת השאלות שלך.
אסביר : מה הקשר בין כתובתך ומס' הטלפון שלך למקרה של קרוב משפחתך ? כך גם עם יתר השאלות ששאלת.
אשמח שתסביר.

16/01/2019 15:47 שלום חיוב מופרז

נכון שלא הסברתי מספיק, אחיין שלי הגיע לכאן מחו"ל כסטודנט, מכיון שאין לו אמצעי תשלום וכו' נתתי לו פרטי אשראי לפתוח קו,הוא נכנס לחנות שנותן שירות של הוט מובייל, לא החתימו אותו על שום מסמ, מכאן ואילך הסיפור...

שלום,
שאלותיך הם עובדתיות ולא משפטיות ועל כן עליך להפנות את שאלותיך לחברה הסלולארית על מנת לקבל תשובות.
אני יכול לפנות בשמך לחברה על מנת לקבל את המידע אותו אתה שואל.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.