הייתי במוסך שהחליף/שיפץ לי את הגיר ( שהיה טוטל-לוס ) ואחרי יומיים הודעתי לו שיש בעיה.
מדובר במוסך עם סגנון דיבור אלים . אני הקלטתי את כל שיחות הטלפון ועוד...
במקום לתקן המוסך מעדיף לבטל את העסקה כלומר להתקין את הגיר המקולקל ולהחזיר את הכסף.
מכיוון שמדובר בסוג של נוכל אני מפחד שלא יתקין לי את הגיר שבאתי איתו ויתקין גיר לא מתאים שאי אפשר לשפץ במקום אחר. או יקלקל לי דברים אחרים בזמן שהאוטו אצלו .
האם אני יכול לא להסכים לביטול העסקה ולדרוש תיקון ? באם יגיד שלא יכול לתקן, לא להסכים לביטול עסקה ?