שלום, ביוני האחרון רכשתי ביטוח רכב מקיף דרך כולמוביל ביטוח. טרם הצעת המחיר שלחתי את העדר התביעות שכלל 3 תביעות: תביעה ראשונה ארבעה ימים לאחר תחילת הביטוח חולפות 3 שנים ולכן סוכן הביטוח סיכם איתי שאיננה נחשבת, תביעה נוספת מאמצע 2018, ותביעה שלישית מסוף 2018 - תביעה של שמשות - סוכן הביטוח אמר לי שהתביעה הזו גם לא נחשבת משום שסוג האירוע שמשות. בשיחה עם סוכן הביטוח הוסכם על מחיר 3299 לביטוח מקיף + 1600 לביטוח חובה. עוד סיכמנו שהתשלום יועבר ב-5 תשלומים.
לאחר חצי שנה, התקשרו אלי מחברת הביטוח בטענה שלא שלחתי טופס העדר תביעות, לאחר שהעברתי את המייל כפי שנשלח לסוכן המכירות ביום ביצוע העסקה נאמר לי כי הייתה טעות אצל חברת הביטוח ועליי להוסיף 2,000 ש""ח לביטוח משום שהתביעה השלישית אמורה גם היא לקחת בחשבון בחישוב המחיר.
הודעתי לחברת כולמוביל שאין בכוונתי להוסיף סכום נוסף מעבר למה שסיכמנו ואם הם משנים את המחיר אני רוצה לסיים את ההתקשרות איתם לבטל את הביטוח ולקבל את כספי בחזרה (כמובן את החלק היחסי בחלק שלא מומש - 5 חודשים מתוך 12). חברת כולמוביל אכן ביטלה את הביטוח המקיף אולם במקום להחזיר לי את הסכום היחסי החזירה לי 96 שקלים בלבד בבדיקה מולם הם טוענים כי שאר הכסף לא הוחזר משום שהחישוב מתבצע ביחס לסכום שהייתי אמור לשלם ולא לסכום שסוכם מולי.
האם חברת הביטוח יכולה לקבוע בעצמה מחיר ללא הסכמה של הלקוח?