שלום,
לא בטוחה שהגעתי לפורום הנכון, אך מנסה בכל זאת.
לפני כ-10 חודשים הזמנתי דרך אתר מכירות באינטרנט משקפי שמש בסך 700 ש"ח.
המשקפיים יצאו למשלוח אליי ללא" טרקינג נאמבר" ולכן כשהם הגיעו לארץ - אף אחד לא יידע אותי.
אחרי בירור, הסתבר שהמשקפיים הגיעו לארץ והמתינו לאיסוף, ולאחר זמן מה חזרו לשולח כיוון שלא אספתי אותם.
יצרתי קשר עם השולח וביקשתי ממנו לזכות אותי כיוון שהמשקפיים לא הגיעו אליי. הוא טען שהוא ייזכה אחרי שהם יגיעו אליו. לאחר כחודש וחצי פניתי אליו שוב, והוא סינן אותי. לאחר כמה שבועות השארתי פידבק רע עליו באתר של איביי, המוכר כתב לי שרק אם אוריד את הפידבק הרע הוא יזכה אותי. כמובן שהורדתי וכמובן שלא זיכה.
מהרגע שהבנתי בפעם הראשונה שהמשקפיים חזרו לשולח, עירבתי את הנציגות של אתר האינטרנט בישראל והם הפנו אותי לפתור את העניינים לבד מול המוכר.
אחרי שנתקלתי בבעיות איתו, הפנו אותי לחברת התשלומים, בטענה שהם אלו שמבטחים את התשלומים, גם אם התשלום לא נעשה בפועל דרכם (מוזר מאוד).
גם חברה זו לא עזרה לי, פניתי שוב לאתר המכירות ולטענתם כבר עבר יותר מדי זמן ואין מה לעשות עם זה.
למרות שפניתי אליהם מהתחלה, והקשבתי לתשובתם לדבר עם השליח ו"לעזוב אותם בשקט".
יש לי את כל התכתובות עם אתר האינטרנט במיילים.
אני מניחה שאת המוכר מחו"ל אני לא אוכל לתבוע, אז השאלה אם אתר האינטרנט הוא הגורם שהיה אמור לדאוג לי ולא עשה את זה. ואם אפשר לתבוע אותם. או לפחות לשלוח מכתב אזהרה להם או למוכר.
אשמח מאוד אם תעזרו לי.
אני באמת אובדת עצות בקשר לזה.
תודה!