שלום לך ותודה מראש,
הזמנתי חופשה ל 12-14.3 בתאריך 4.3. כעבור 46 שעות התקשרתי כדי להקדים את החופשה לתאריכים 6-7.3. גבו ממני את שני התשלומים בויזה (4,000₪, אני חד הורית!!!) ודרשו דמי ביטול. מסיבה של ניסיון למכור הנציגה לא הסכימה לשינוי תאריך כעבור 46 שעות ודרשה ממני לדבר עם אשת המכירות הקודמת. מאוד לא הוגן וכרגע בויזה מופיעים שמי התשלומים שירדו יום א׳. יש לי מייל מה מנהלת על זיכוי אבל היא מעכבת זאת 7 ימים במקום זיכוי מיידי. האם מותר לי לבטל בויזה את העסקה שלא בוצעה ואין לה תמורה???