סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,358)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

08/04/2020 08:45 מיכל מתן אפשרות לתקן האם שוללת את הביטול שנשלח
כשבוע לאחר הרכישה הודעתי לחנות בוצאפ, שאני מבטלת את רכישת מכונת הכביסה בגין פגם (היא מכבסת ללא ריח טוב וללא ריח בכלל) , החנות אומרת שתשלח אליי טכנאי שיבדוק אם המכונה בסדר או לא, שאלתי היא:
1. האם אני מחוייבת לאפשר לטכנאי לבדוק את המכונה?
2. אם חרף הודעת הביטול של הרכישה ששלחתי אתמול ולאחריה, אאפשר מרצוני לטכנאי לבדוק ולנסות לתקן, האם זה מבטל את הודעת ביטול הרכישה ששלחתי בכלל ובפרט במצב בו עד שטכנאי יגיע ויבדוק יחלפו 14 הימים הקבועים בחוק כאפשריים לביטול העסקה?
ובקיצור איך מומלץ להתנהל על מנת שהביטול ייצא לפועל ו שיכירו שיש פגם במכונה ומלוא כספי יוחזר לי?

תודה רבה

שלום,
1. בהתאם לחוק הגנת הצרכן אינך מחויבת לאפשר לטכנאי לבדוק את המכונה, אך אם תשאל דעתי אני ממליץ לפעול כך ולאפשר לטכנאי לבדוק.
2. לא. מעשה זה לא אמור לבטל את הודעת הביטול. כמובן שבפניית והסכמתך לבואו של טכנאי את תבהירי זאת בכתב לחברה על מנת שזה יהיה ברור לו (וכמובן ממוסמך).

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.