שלום רב
יש לי חבילה אצל פרטנר של 500 דקות שיחה לחו"ל תמורת 10 ש"ח, קבלתי חשבון לתשלום של "1200" ש"ח עקב חריגה, פניתי לחברה ושאלתי למה לא שלחו לי חייגנים {יש לי טלפון כשר ואני לא יכול לקבל SMS} הם טוענים שהם כן שלחו ואף הצליחו להוכיח למשרד התקשורת {התלוננתי שם} שאכן שלחו לי, אני מאז עברתי לסלקום ועכשיו בתקופת הקורונה כאשר כל הילדים משתמשים בטלפונים ללמידה מרחוק אני מקבל חייגנים שמזכירים לי כל הזמן בדיוק כאשר אני הגעתי ל70 אחוז וכו', ואני ראיתי שהשיחה מגיע באופן של "שיחה מופנית", ונזכרתי שאכן גם מפרטנר קבלתי כאלו שיחות ותמיד כאשר הרמתי אז בצד השני של הקו היה שקט מוחלט ולא שמעתי שמדברים, התקשרתי שוב לפרטנר ואמרתי להם שאכן כנראה קבלתי את החייגנים אך היה שם תקלה כי לא שמעתי כלום, הם בדקו זאת מול המחלקה הטכנית שלהם וחזרו אלי בתשובה שמבחינתם הכל היה תקין ושעלי לשלם. אני שואל האם אכן אני צריך לשלם או שיש דרך להוכיח את חפותי.