שלום לך, היה לי אותו מקרה, שלחתי בקשות להתנתק בווטספ של השירות לקוחות, אמרו שיחזרו אליי תוך 2 ימי עסקים. לא חזרו.
כל פעם מורחים ומשכנעים אך לא מנתקים.
עד כמה שידוע לי יש סעיף 31א לחוק הגנת הצרכן מאפשר פסיקת פיצוי ללא הוכחת נזק עד 10,000 ש"ח.
תתיעץ עם עורך דין איציקובסקי, מאוד מומלץ, הוא סייע לי רבות!
בהצלחה
שלום,
באם לא הצלחת להתנתק בעצמך - אני מציע לך לפנות לעורך דין לצורך סיוע בניתוקך.
באם יש לך את כל הראיות להוכחת טענותיך אתה רשאי לתבוע.
אינני עוסק בשאלת האם שווה לתבוע. אין זו שאלה משפטית.
הליך של תביעות קטנות לוקח עד שנה.
התביעה היא בגין הנזקים ועוגמת הנפש שנגרמה לך. כמו כן באם יש לך ראיות להוכחת טענותיך אתה רשאי לתבוע פיצוי של עד 10,000 ש"ח ללא הוכחת נזק מכוח חוק הגנת הצרכן.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.