סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,366)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

29/09/2020 07:02 טל אי קבלת שירות מחברת פולירון
לפני שנה רכשתי מזרן קשיח( בגלל בעיות גב שיש לי) ובאוגוסט האחרון הרגשתי שהמזרן פשוט קורס. אחרי שהגיעו אלינו טכנאים מפולירון. החליטו שהמזרן תקין. דברתי עם שירות הלקוחות של פולירון שכמובן אמרו שהמזרון תקין. ביקשתי לקחת אותו לבדיקה. שילמתי 250 שקל הובלה . וכמו שהגוף שלי הרגיש המזרן נמצא לא תקין.
באותו הערב נכנסתי למיטה פתאום אני קולטת שהמזרן קצר, הרגלים שלי ושל בעלי בחוץ.
התקשרתי למחרת לפולירון אמרו שיגיע טכנאי, קבעו איתי ליום רביעי. סידרתי שמישהו יהיה בבית לקבל את הטכנאי, והטכנאי לא מגיע. מתקשרת אל שירות הלקוחות:" הא סליחה לא הכנסתי אותך לתכנון קווים" . מעולה
הגיע יום אחרי. לקח מידות והלך.
היום בבוקר אחרי 4 ימים אני מתקשרת אליהם לקבל תשובה מה קורה עם במזרן שלי שעלה לי המון כסף וכבר חודשיים אני ישנה כל מזרן קטן ולא נוח. תשובתם:" המזרן שלכם תקין, המידה שלו בסדר גמור" המיטה שלכם גדולה מדי.
תשובתי הייתה " לא רכשתי מיטה חדשה בחודשיים האחרונים הבאתם לי מזרן לא תקין.
תשובת השירות לקוחות:" אין לי מה לעשות עם זה"
אשמח לדעת האם אפשרי לתבוע כאן ..

שלום,
כן בהחלט.
ככל שאתם מעוניינים בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינכם, אתם מוזמנים לפנות למשרדי.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.