לפני מס' חודשים רכשתי מוצר מחו"ל (aliexpres). המוצר הגיע ולא התאים ולאחר הסכמת המוכר להחזר כספי הוסכם שאשלח אליו את המוצר בחזרה. ב-21.8 קיבלתי הודעה מחברת שילוח ישראלית לגבי שאליאקספרס יצרו איתם קשר ושאגש לאחד הסניפים שלהם לצורך שליחת המוצר לחו"ל. ב- 23.8 ניגשתי ומסרתי את החבילה, קיבלתי אישור לנייד. במעקב באתר האינטרנט שלהם מופיע 26.8 "ההזמנה נסגרה". אין להם שרות לקוחות טלפוני, כתבתי להם בעניין בירור היכן נמצאת החבילה ב-24.9 השיבו לי שיבדקו ולא יצרו קשר מאז. המוכר טוען שלא קיבל את החבילה. מה עושים במידה והלכה לאיבוד? תודה