סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,358)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

29/10/2020 18:16 אור ביטול הסכם רכישה מצד החברה בהסכמה בע"פ לטענתה
1.בתאריך 8 בנובמבר2016
רכשתי מכשיר המסייע לצמיחה מחודשת של השער ולהפסקת נשירה(להלן:המכשיר).
2.השימוש במכשיר נמשך ללא צורך בהחלפתה מחסנית למשך שנה שלמה.
3בהסכם ביני לבין החברה ברכישת המכשיר ב8לנובמבר 2016 הוסכם עלמחיר של390 ₪
לרכישת המחסנית.
4.ברכישה הבאה של המחסנית אותה רכשתי ב-300ש"ח להפתעתי תוקפה פג כעבור חצי שנה.
5.לאחר מו"מ עם החברה בו דרשתי לקנות מחסנית חדשה למשך שנה במחיר
390ש"ח כאמור בהסכם החברה התנגדה לכך בתוקף ואמרה שהמחסנית מספיקה למשך חצי
שנה בלבד.
6.לאחר שחקרתי עם הנציג שמכר לי את המחסנית מה בעצם קרה שהמחסנית
הספיקה לי למשך שנה ולא חצי שנה הוא אמר לי שהנציג שנפגש איתי אחרי
חצי שנה כדי לבדוק מה היה מספר שערותי לאחר השימוש כנראה צרב את
המחסנית והתחל אותה מחדש.
7.משיחה שהייתה לי עם אותו נציגׁׁ(עליו דובר עם הנציג שהוזכר בסעיף6 לעיל)
הוא טוען שהוא לא זוכר מה היה רק הניח הנחות כאשר הנחתה עבודה שלו
כדי לתרץ את מה שקרה היא שהמחסנית הייתה תקולה ולכן הוא החליף אותה

8.לטענתי המחסנית לא הייתה תקולה כי הנורה האדומה שדלקה להתרות מפני
סיום תוקפה דלקה ולכן למעשה סיימה את תוקפה(לאחר חצי שנה).
כמו כן לא יכול להיות שהוא החליף לי את המחסנית כי זכור לי היטב שהוא
אמר לי לנקות את המחסנית עם קיסם ומחסנית חדשה לא זקוקה לניקוי.
9.לאחר דין ו דברים שהיו לי עם נציג החברה שמכר ליאת המכשיר הוא הנפיק לי
את המחסנית בעלות 250ש"ח,אך כיום הוא כבר לא עובד בחברה.
10.חזרתי לנציג המוזכר בסעיף 7 לעיל ודרשתי ממנו את המחסנית
בעלות 250ש"ח כמו ששילמתי על האחרונה הוא אמר שלא כל פעם הוא יכול
לעשות לי הנחה.
11.הואיל ומצב שערי החמיר ותביעת החברה לא נראה לי כל כך מומלץ רכשתי את המחסנית
האחרונה בעלות המוסכמת בהסכם ביני לבין החברה ב- 390ש"ח תוך שימוש מופחת ב-50%
לעומת פעמים קודמות..
12.ב-19 באוקטובר 2020 בשיחתי עם שירות הלקוחות ביקשתי לרכוש את המחסנית באותה עלות
כמוסכם בהסכם(390ש"ח) ולהפתעתי אמרה לי נציגת השירות שבשיחה קודמת איתם נאמר לי
שזאת הפעם האחרונה שאני אקבל את המחסנית במחיר הזה ושאני הסכמתי . השיחה מוקלטת
ולכן המחיר היחידי שהם מוכנים למכור אותה הוא ב590 ₪.
13.לי לא זכורה הסכמה כזאת באיזו שיחה שהייתה לי עם החברה ולאחר דין ודברים שהיה לי עם החברה בנוגע לעלות המחסנית במחיר מופחת מהאחרון זה גם לא הגיוני שאסכים להצעה כזאת.
14.בגלל מעשה הכיעור הזה שכמובן אם נעשה אזי כנראה נעשה בדוחק כוונתי לתבוע את החברה
באכיפת החוזה במחיר הנקוב (390ש"ח)לרכישת המחסנית ולתקופה של שנה פרק זמן של
המחסנית הראשונה או לחילופין ביטול החוזה ביני לבין החברה תוך קבלת תמורת המכשיר
בחזרה.
שאלתי מה הסיכוי להצליח בתביעה הזאת שהאבן השואבת שלה תהיה חוסר תום לב של החברה
הן בתביעת אכיפת החוזה להנפיק לי מחסנית בעלות390ש"ח הן בתביעת מחסנית למשך שנה
שלמה ולא חצי שנה והן בתביעת ביטול החוזה עקב חוסר תום לב החברה?
האם טענת החברה שהסכמתי למחיר הנקוב בחוזה כתמורה אחרונה(שיחה מוקלטת לטענת)יכולה לבטל את הכתוב
בחוזה ההתקשרות עמה?
תודה מראש

שלום,
סיכויי הצלחתך גבוהים באם יש לך הסכם בכתב ובהסכם בכתב מצוין הסכום לתשלום (390 ש"ח).
אם אין ביניכם הסכם בכתב - לא הייתי ממליץ לתבוע.
התשובה לשאלתך השניה.היא לא.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.