שלום. בתאריך: 1.9.19 הזמנתי, בין היתר מקרר שארפ, שהיה אמור להיות מסופק בגמר בניית דירתי. בחודש ינואר השנה, ביקשנו לספק את המקרר. בחנות לא היה מקרר שארפ חדש, והמליצו לקחת מקרר הייסנס שלדבריהם עדיף ומחירו יקר יותר. השתכנינו, אבל מאז קבלתו, אינו מתפקד כיאות וביקרו בביתי מספר פעמים טכנאים, והאחרון ביצע החלפת חלקים. לדעתי, סופק מתצוגה וכאמור לא זה שהוזמן. מכתבים, שיחות טלפון ומיילים לא נענו. גם החברה שנתנה שרות, כבר איננה מוכנה להתעסק עם מוצרי הייסנס. האם אוכל להגיש תביעה (בשיחה היום בעקבות מייל מהיום,לא מוכנים להחליף את המוצר.מדובר בחברת סמגל מטבחים, שכנראה מייבאת הייסנס. תודה