שלום,
יש לי חנות אינטרנטית. באחד המוצרים שהופיעו אצלי באתר היתה טעות, 2 התמונות הראשיות של המוצר היו תמונות של ערכה שונה מהערכה שהלקוח מקבל בפועל. אומנם הופיעה גם תמונה של המוצר הנכון, וגם בתיאור המוצר הופיע פירוט מדויק ונכון של הערכה שהלקוח קיבל. הלקוח רוצה להחזיר לי את המוצר ולקבל זיכוי מלא. האם מותר לי לגבות ממנו דמי ביטול בסך 5% מהעסקה? יש לציין שברגע שהלקוח יידע אותנו על הטעות עדכנו את תמונות המוצר כפי שמופיעות באתר. וכמו שציינתי, בתיאור המוצר הופיעה רשימה מדויקת ונכונה של מה כלול בערכה.