היי:), ביצעתי הזמנה באונליין בחברת פול אנד בר. ההזמנה כללה 3 פריטים ולאחר ביצוע ההזמנה הביאו לי טווח תאריכים שההזמנה תגיע. ההזמה הגיעה בדיוק היום האחרון של טווח ההגעה עם פריט 1 בלבד מתוך השלושה כאשר החברה לא עדכנה במייל / הודעה מהו צפי ההגעה של שאר הפריטים.
הפריט שהגיע ראשון-נעליים, הגיע ב15.11 . ניסיתי לאחר כמה ימים לבצע החזר וזיכוי כספי שכן לא מעוניינת בפריט, אך המספר טלפון של החברה לא זמין( מתנתק) הצאט מתכבה אחרי שנייה ולא נותן מענה - עונה לי רובוט שכבר יטפלו בי ואין כל מענה חוזר ובנוסף לכך לא נותן לי להתחבר לאיזור האישי באתר החברה על מנת לבצע החזר-רושם לי שמשהו שדוי ולפנות לשרות לקוחות( שכמובן לא עונה אפ פעם) החלטתי לשלוח מייל לחברה בסוף נובמבר , לא קיבלתי מייל חסרה על הפנייה. רק לאחר שבועיים וחצי קיבלתי מייל מהחברה שהפנייה נקלטה ויצרו איתי קשר.כמטבן שלא יצרו קשר עד היום. היום פניתי שוב בצאט ששם נטען שאין סיכוי שאקבל זיכוי כספי מכיוון שכבר עברו 30 יום. התלוננתי על השירות עשאין דרך להשיג אותם אך כנראה שזה לא עניין אותם.