13/01/2021 22:55
ארולקר אופיר
שירות מזלזל ופגיעה ברכוש
שלום רב
היום הגיע אלינו טכנאי של חברת סופרגז על מנת לחבר אותנו לתשתית הגז של הבניין (מדובר בדירה חדשה), הראתי לטכנאי איפה הוא צריך לעבוד והלכתי לחדר על מנת לשמור מרחק ממנו ברוח התקופה, במהלך ההתקנה הטכנאי היה צריך לגשת לארון פינתי פנימי בארון מטבח, על מנת לגשת לשם היה צריך לפרק מגירת מתכת, קבלתי מהנגר הוראות כיצד לפרק את המגירה והנגר הזהיר אותי שכתוצאה מהפירוק יכול להיווצר נזק לארונות מסביב ויש להיזהר יתר על המידה, התחלתי בהליך הפירוק, לא כל כך הלך לי, הגיע הטכנאי גז וניסה אף הוא לפרק, במהלך הניסיון שלו לפרק המגירה נגעה בארון, הערתי לטכנאי שהוא פוגע בארון, אז הוא הכניס את המגירה פנימה והלך להמשיך לעבוד בנק אחרת, ראיתי בנק הזו שיש נזק לארון אך לא הערתי לו על כך באותו הרגע, לאחר מכן אני פרקתי את המגירה והלכתי לחדר , לאחר מספר דק הוא קרה לי לשאול אותי שאלה, הערתי לו כבדרך אגב על המכה בארון בצורה עדינה מאוד : "כנראה פגעת לנו בארון בעת הפירוק של המגירה", באותו הרגע הטכנאי פשוט התחרפן בבית שלנו, הוא הרים את הקול שלו ואמר לי "אתה בן אדם חוצפן שאתה מאשים אותי בזה, אין לך טיפת בושה, מהרגע שנכנסתי לפה קלטתי שיש לך פרצוף של חוצפן", וכך זה התנגן כדקה, לאחר מכן הוא הבציר בו שהוא הולך באמצע העבודה ושהוא לא מוכן לעבוד אצל אנשים חצופים, בכל הזמן הזה אני מדבר בטונים רגועים, מנסה לפנות לאחת האונות במוח שלו ואומר לו שאני בסך הכל אמרתי "כנראה פגעת בארון" לא באתי בדרישה אפילו... הטכנאי יצא בטריקת דלת, השאיר צינורות זרוקים במטבח ובמרפסת שמש, לא ידענו בכלל מה הסטטוס התקנה האם הדירה בטוחה כרגע כי הוא השאיר הכל פתוח, נסינו במשך יום שלם לדבר עם שירות לקוחות של החברה ועם מנהלים שם אבל כנראה בתור מנופול שאין אפשרות להחליפו הם מרגישים שהם יכולים גם להשתין על הלקוח והוא לא יכול לעשות דבר (כי הרי הוא צריך גז, ומדובר בגז מרכזי אז מה כבר אני יכול לעשות) אז ביזבזנו יום על טכנאי שלא ביצע את העבודה, שילמנו מחיר מלא על מוצר שלא קיבלנו, קיבלנו שלל ברכות וצעקות, וכמובן לא קיבלנו מענה הולם משירות הלקוחות, מה ניתן לעשות בנידון ?
שלום,
אתה רשאי להגיש תביעה כנגד החברה בגין אי סיום העבודה, הנזקים ועוגמת הנפש שנגרמה לך.