עו"ד חיים שלום רב,
מזה ספטמבר 2020 אני בהתקשרות עם חברת הנסיעות אגד. הסיפור בקצרה :הטענתי חוזה שגוי שלא השתמשתי בו ברב קו. דיברתי עם אגד להחזר הכספי ובטלפון ,הנציגה עמה דיברתי אמרה לי לגשת לכל עמדת רב קו שם אקבל את ההחזר הכספי ל. נסעתי למקום הקרוב ביותר לביתי שם נאמר לי שהם לא מטעינים רב קו אלא רק במקום אחר ספציפי בירושלים, בנוסף קיבלתי שם יחס מזלזל וחסר סבלנות (היה לפני הסגירה) מאין כמוהו עי העובדות במקום ובנוסף,כל הסיפור הזה לקח לי קרוב לשעתיים ,להגיע למקום (עי תחבורה ציבורית) ולחזור לביתי.
בעקבות זה,התכתבי עם אגד והפיצוי שהם נתנו לי עומד על 30 שקלים. בחישוב מהיר,להוריד את נסיעות האוטובוסים הלוך ושוב יוצא שהפיצוי המזוקק עומד על 6 שקלים בלבד.
כאמור מאז ספטמבר אני מתכתבת איתם אך הם סירבו בכל תוקף להעלות את הסכום הכספי ולכן נאלצתי לכתוב לרשות ההגנה לצרכן לפני כמעט חודשיים. בינתיים כל מעשם היה לצטט לי את תשובת אגד.
האם יש פה מקום לתביעה על עוגמת הנפש והטרטור מאז ספטמבר ?
תודה