סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,358)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

17/02/2013 08:59 יניב תקלה בקבלת כרטיסים למשחק כדורגל בחו"ל
שלום ,
הזמנתי בחברת הדקה ה-90 שני כרטיסים למשחק הכדורגל ריאל מדריד נגד מנצ'סטר יונייטד.הכרטיסים vo לקומה השניה באיצטדיון לאורך המגרש ומחירם 285 יורו לכרטיס.
ההזמנה התבצעה כחודש לפני המשחק והובטח לנו לקבל את הכרטיסים במלון מספר ימים לפני המשחק או ביום המשחק עצמו. יום לפני המשחק כשראיתי שעדיין לא הגיעו הכרטיסים שלחתי אליהם מייל תזכורת עם כל פרטי העסקה. הם לא השיבו למייל. ביום המשחק בשעות הבוקר בדקתי שוב במלון(היו אצל פקיד הקבלה עשרות מעטפות עם כרטיסים לאורחים אחרים במלון) גם הפעם לא היו כרטיסים עבורנו. שלחתי הודעה לחבר בארץ שיתקשר אליהם ויברר(אני הייתי ללא חבילת חו"ל והעדפתי לא להתקשר בעצמי בשל העלויות הגבוהות) . החבר התקשר ושם אמרו לו שהיתה תקלה טכנית והכרטיסים לא נשלחו ולא ישלחו למלון. כתחליף הציעו לנו כרטיסים לקומה העליונה באיצטדיון(כרטיסים שהוצעו בדקה ה-90 במכירה מוקדמת במחיר של כ-160 - 130 יורו). ביום המשחק אותו כרטיס עלה לחברה 350 יורו. ביקשתי שיתקשרו אליי (למרות ששיחות נכנסות בחו"ל עולות לא מעט כסף לדקת שיחה) בתחילה סרבנו משום שמדובר במיקום גרוע באיצטדיון בטח יחסית למקומות שהזמנו אך לבסוף כשהבנו שאין ברירה אחרת החלטנו לקבל את הכרטיסים שהגיעו כ-4 שעות לפני המשחק. חשוב לציין כי מטרת כל הנסיעה לספרד היתה המשחק הספציפי הנ"ל. ביום המשחק במקום להגיע לאיזור האיצטדיון ולספוג את האווירה כפי שתכננו נאלצנו להמתין במלון , לדבר עם החברה שוב ושוב בטלפון ולהמתין לכרטיסים שבכלל לא היינו בטוחים אם יגיעו.
שאלתי אליכם האם ואיזה פיצוי מגיע לי מחברת הדקה ה-90. חשוב לציין שהם הבטיחו שייצרו איתי קשר כשאיהיה בארץ אבל זה עדיין לא קרה
תודה
יניב

הקלד את תגובתך

בסופו של יום, יש פער בין מה ששילמת למה שקיבלת מבחינה כספית? זו שאלה ראשונה.
אם אני מבינה נכון הפיצוי שאתה דורש הוא בגין האכזבה שנגרמה לכם. בכל זאת, צריך לנקוב בסכומים. אני מציעה שתקזז מהסך ששילמתם על כל הטיול את הסך המינימלי שהשקיעה החברה בכרטיסים חלופיים (ולא השווי שלהם ביום המשחק) ותוסיף רכיב עוגמת נפש ותוציא מכתב לחברה. אם לא יעזור, תפנה לתביעה קטנה. חשוב שזה יהיה מכתב רציני שלא עולה ממנו רק רצון לפיצוי.

בברכה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.