שלום,
בהתאם למתואר והתשובה שקיבלת - לא ניתן לתקן את הכרטיס ועל כן יש לרכוש חדש.
מענה לשאלותיך :
אינני יודע האם תשובתו נכונה. לא בדקתי את הכרטיס, אין לי ידע מספיק בתחום האלקטרוניקה ואינני עובד במעבדה.
למיטב הבנתי - הוא לא דרש ממך דבר. הוא הסביר לך שעלות התיקון גבוהה יותר ממוצר שנקנה. בהחלט הגיוני.
גם לגבי שאלתך השניה, לפי מה שאני מבין ממך - המוצר כבר אינו באחריות ועל כן אין הוא מחויב כלפיך לדבר (גם לא למכור לך כרטיס אחר חדש במחיר דומה לקודם).
בהצלחה.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.