שלום,
אני לקוח של חברת תקשורת והציוד מותקן בביתה של אימי.
היא פנתה לשירות לקוחות (טכני), וכשזה העלה כי הציוד המותקן בביתה ישן - הציעו לה לרכוש ציוד תקשורת חדש.
מאחר שחשבון הלקוח הוא שלי היא התבקשה להעלות אותי על הקו ולספק 4 ספרות אחרונות של האשראי.
הנציג מצידו השני של הקו היה מודע לכך שהוא אינו מדבר עם הלקוח ואף המתין להצטרפותי לשיחה.
מאחר שלא הייתי זמין אימי מסרה את 4 הספרות האחרונות והנציג ביצע שימוש חוזר בפרטי האשראי שלי ללא אישור ובידיעה מובהקת כי מעולם לא אישרתי את העסקה.
עוד באותו היום הגיע טכנאי לביתה של אימי התקין לה את הציוד החדש ולקח את הישן.
בשיחה עם חברת התקשורת נאמר לי שהכל נעשה כחוק. חשוב לציין שהם אפשרו לי לבטל את העסקה.
אך הציוד הישן לא יחזור משום שהוא יצא מן המחזור וכעת נותרה בפני האפשרות להשלים עם הרכישה של הציוד החדש, או לשכור ציוד במחיר פי שלושה מן זה הקודם שהיה בבית אימי לפני כן.