סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,366)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

20/07/2021 18:16 מוחמד מחאגנה האם חוק טכנאים חל על עסקים קטנים? ולמרות שהלקוח ניצל את הידע שלו ולא עדכן?
היי
יש לנו עסק קטן
לקוח קנה מוצר
העברנו את המוצר לקבלן משנה
שהוא בעצמו קבע שעה עם הלקוח ולא עדכן אותנו
כשפנינו למתקין משנה הוא לא ענה
מתברר שהוא לא הגיע ללקוח
הוא לא הודיע לנו על כך
והלקוח מתברר מכיר את החוק, חיכה 3 שעות, בכוונת תחילה לקבל את הזיכוי, ורק אז עדכן בהודעה אחרי שעות העבודה.
לנו כעסק, לא היה שום מושג שההתקנה לא בוצעה על ידי קבלן המשנה.
מתברר אחר כך שקרוב משפחה מדרגה ראשונה של הקבלן עבר תאונה קשה שגרמה לאי התייצבות ואי הודעה לנו וללקוח.
למה אני כעסק צריך לפצות את הלקוח?

שלום,
תחילה יש לבדוק האם חוק הטכנאים חל במקרה המתואר.
שנית, בגדול אגיד כי כיוון שאתה הוא בית העסק אשר ממנו הוזמן השירות, אתה כבית עסק אחראי אל מול לקוחותיך.
לפיכך במקרה המתואר ובמידה והמקרה נכנס בגדר חוק הטכנאים - אזי עליך לפצות את הלקוח ואת הסכום עליך לגבות מהחברה הקבלנית איתה בחרת לעבוד ולמעשה התרשלה בעבודתה.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.