סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,366)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

02/11/2021 07:56 פרץ דורון האם אפשרי לתבוע על שירות לקוי של מעבדת לנובו cpm וחברת השליחויות
אני טכנאי שנותן שירות ללקוחה שלי.
לפני חודש וחצי הגעתי ללקוחה לתקלה במחשב לנובו יוגה 7 עם שירות טכנאי עד הבית, בדקתי את המחשב מול תמיכת לנובו, ביקשו לבצע איפוס אך לא תרם כלום.
לאחר מכן נשלח אל הלקוחה טכנאי שלא הצליח לתקן את המחשב, כנראה לוח אם, הטכנאי נאלץ לקחת את המחשב למעבדה ומשם זה הדרדר, ביקשתי שידברו איתי כדי שאוכל לקחת את הדיסק להוציא נתונים (כמובן עם פיקדון לפי הנחיית לנובו בתמיכה), בכל מקרה לא התקשרו אליי, בנוסף ביקשתי שידברו ישירות איתי אך שלחו כמה הודעות ללקוחה שלי שלא זמינה כל כך.
אחרי לא מעט בעיות מול המחשב חזר אחרי שלושה שבועות עם אותה תקלה בדיוק.
אני שוב בשיחות מול לנובו לבצע איסוף חוזר, מול נציגים, מנהלים, אמרו שיתאמו איתי טלפונים, המעבדה משקרת להם בתיעוד ורושמת שהתקשרה אליי אך לא קיבלתי שום טלפון ובדקתי אם יש שיחות שלא נענו, כלום.
בקיצור אחרי חודש וחצי יש לי מחזב של לקוחה שממתין לאיסוף ועם תקלה מקורית, ביזיון ברמה גבוהה.

שלום,
קראתי את הדברים.
איך אני יכול לעזור ? מהי שאלתך ?

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.