סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,358)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

18/02/2013 07:03 דליה רהיט שהתנפח
קנינו מאיקאה מערכת ריהוט לאמבטיה 3 ארונות וכיור לאחר חודשים ראינו שחזית המגרות התנפחו פנינו אלהם - הם טענו שאנחנו לא אחראים וצריך לנגב לאחר כל שימוש ורחצה באמבטיה את הארונות האם הגיוני ? דרשו 200 ש"ח על החלפה לבסוף החליפו ללא עלות
עבר חודש נוסף וראינו שארונות ממשיכים להתנפח
דרשנו החזר כספי והחזרת המוצרים שעלו 3600 ש"ח - הם מציעים לנו חזרה 50%
האם יש קס לתביעה ? וכיצד אנחנו משיגים איש מקצוע שיתן חוות דעת שהמוצרים עשויים מעץ שכנראה לא מתאים לשימוש בחדר רחצה עם לחות גבוה
תודה דליה

לא ברור לי וכמובן שיש הבדל מבחינה מהותית. אין אחריות על המוצרים?
בשלב ראשון, איש מקצוע שיתן חוו"ד יכול להיות נגר מחברה גדולה ומוכרת, או חברה שעיסוקה בריהוט לאמבטיה. אם ימסר לכם כי המוצר היה פגום כבר מעצם טיבו וטבעו תיפנו לקבלת הכסף בחזרה.
אני מציעה שתחפשי אם יש לאיקאה תקנון שמסדיר עניינים של החזרת מוצרים ואחריות לגבי המוצרים.

בברכה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי.

הארונות החלו להתנפח כתוצאה מלחות כעבור חודשיים בלבד
למערכת יש אחריות גלובלית של שנתיים (גלובלית כי איקאה נותנת את אותה האחריות לכל הרהיטים שלה ללא הבדל בצורך ובתנאי השימוש - לינק לתעודת האחריות /files/Services/converted.pdf)
כחודש לאחר שהוחלפו החזיתות הפגומות - החלו להופיע התנפחויות בכל חלקי הארונות.
פנינו אליהם בדרישה לקבל את כספינו חזרה - הם מוכנים להחזיר רק 50% מהסכום...
השאלה שלי היא - מה היקף האחריות שלהם וכמה אנחנו יכולים לדרוש מהם בחזרה - שימי לב הם טוענים שנזקי רטיבות לא כלולים באחריות - מדובר בארון אמבטיה....
תודה על ההיענות המהירה

על רצוני לקבל את מלוא הכסף בחזרה.
לפי מה שאת מתארת מדובר במוצר פגום. לאחר זמן כה קצר המוצר מראה פגמים, לכן גם אם המדיניות שלהם להשיב 50% אני לא הייתי ממהרת לקבל את זה.
אל תוותרי כ"כ מהר.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.