לא ברור לי וכמובן שיש הבדל מבחינה מהותית. אין אחריות על המוצרים?
בשלב ראשון, איש מקצוע שיתן חוו"ד יכול להיות נגר מחברה גדולה ומוכרת, או חברה שעיסוקה בריהוט לאמבטיה. אם ימסר לכם כי המוצר היה פגום כבר מעצם טיבו וטבעו תיפנו לקבלת הכסף בחזרה.
אני מציעה שתחפשי אם יש לאיקאה תקנון שמסדיר עניינים של החזרת מוצרים ואחריות לגבי המוצרים.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי.
הארונות החלו להתנפח כתוצאה מלחות כעבור חודשיים בלבד
למערכת יש אחריות גלובלית של שנתיים (גלובלית כי איקאה נותנת את אותה האחריות לכל הרהיטים שלה ללא הבדל בצורך ובתנאי השימוש - לינק לתעודת האחריות /files/Services/converted.pdf)
כחודש לאחר שהוחלפו החזיתות הפגומות - החלו להופיע התנפחויות בכל חלקי הארונות.
פנינו אליהם בדרישה לקבל את כספינו חזרה - הם מוכנים להחזיר רק 50% מהסכום...
השאלה שלי היא - מה היקף האחריות שלהם וכמה אנחנו יכולים לדרוש מהם בחזרה - שימי לב הם טוענים שנזקי רטיבות לא כלולים באחריות - מדובר בארון אמבטיה....
תודה על ההיענות המהירה
על רצוני לקבל את מלוא הכסף בחזרה.
לפי מה שאת מתארת מדובר במוצר פגום. לאחר זמן כה קצר המוצר מראה פגמים, לכן גם אם המדיניות שלהם להשיב 50% אני לא הייתי ממהרת לקבל את זה.
אל תוותרי כ"כ מהר.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.