שלום,
כדי שאוכל לענות ספציפית על שאלותיך עליי לעיין בכל המסמכים והראיות הרלוונטיות בעניינך.
על כן תשובותיי כאן אליך הן כלליות בלבד.
אני מציע לך תחילה לחתום על הסכם מול סוכנות הביטוח באשר להסכמות אליהן הגעתם ורק לאחר מכן לחתום על המסמך.
בהתאם למתואר יש פה עילה לתביעה בתנאי שיש ברשותך את כל הראיות להוכחת הטענות. אכן המקרה שלך יכול להתאים לתביעה בבית המשפט לתביעות קטנות).
לגבי שאלתך האחרונה - אתה רשאי לבטל את הביטוח ולעשות חדש. את עניין השבת הכספים שגבו ממך, עליך לבחון זאת מול חברת הביטוח (כאמור - אני לא מכיר את פרטי המקרה לעומקם ולא יכול לענות לך על כך).
היי, קודם תודה על תשובתך.
אילו ראיות אני צריך? השיחות עם הסוכנות מוקלטות (מהצד שלהם), האם זה יעזור?
לצערי, את השיחה עם המנהלת כשהיא אמרה לי שהכל בטיפול שלה ולא יעלו כלום, אין לי מוקלט מכיוון שזו הייתה שיחה עם המספר האישי שלה.
שלום,
כפי שציינתי יש צורך בכל הראיות להוכחת הטענות.
כל השיחות הטלפוניות שבוצעו (זה הכי חשוב) להוכחת טענותיך.
הצעת המחיר.
פוליסת הביטוח
הבנתי, תודה רבה.
שאלה אחרונה, אם ארצה את השיחות המוקלטות, אוכל לדרוש זאת מהם?
שלום,
לבקש תמיד אפשר. אין להם חובה למסור לך.
לצורך כך יהיה צורך לפנות לבית המשפט ולבקש מהם את השיחות בצו בית משפט.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.