סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,357)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

24/01/2022 14:57 צופי פיצויין
שלום מעונינת לקבל חוות דעת לפני פניה לבית משפט
ב31.08 רכשנו פינת אוכל בייצור אישי כאשר בדגם הכסא ביקשנו שגב הכסא יהיה ארוך ויתר הדברים יהיו על פי דגם מסויים סגרנו והיברנו מקדמה של 6000 שח בעל המקום חתם כי נקבל תוך 45 ימי עסקים את הםינה המוזמנת עוד לטענתו הייצור הוא מיוחד עברונו אין לו כזה דגם במחסן לאחר שבועיים שוחח עימנו השותף וניסה להניע אותנו מלהזמין דגם חדש לטענתו זה יקח לפחות שלושה חודשים אמרנו לו שזה מה שהשותף שלו אמר לגבי הדגם שביקשנו ואנו מעדיפים לחכות ולקבל את הדגם הרצוי לאחר כחודש וחצי קיבלנו דגם של כסא לאישור דגם הכסא כלל גב קצר ולא ארוך שלחנו הודעה קולית לבעל העסק להזכיר כי ביקשנו ארוך בעל העסק הרגיע ואמר שהגב יהיה ארוך והוא בונה קושרת יציבה המשכנו בייצור בידיעה שנקבל מה שביקשנו לצערנו עד לעצם היום הזה חא הגיעה פינת האוכל והשולחן מעבר לכך שבוע עבר שלח בית העסק את דגם הכסא וכאשר אמרתי לו שהריפוד שוב לא תואם לגב הארוך אמר לנו כן כן שכחתי לעדכן את הרפד אני אסדר. זאת השבוע ביום א שלח לנו לאישור דגם הכסא השתוממנו לגלות כי הוא לקח את הגב עץ וכיסה אותו בצורה לא יפה שראוים את הגילוף הקודם וזה לא בהלימה כמקשה אחת כפי שבקשנו מה שיוצר מצב של טלאי מכסה של ריפוד על גבי דגם אחר שמנסים לטשטש כשפנינו לבעל העסק בטענה שהוא מאחר למעלה מחודשיים וכן הדגם לא תואם היתמם וטען שבחוזה רשום גב ארוך וקיבלנו גב ארוך אמרנו לו במפורש שהראנו לו מלא כסאות בחנות עם גב ארוך תואם ומלכתחילה ארוך ואף הוכחנו לו עם הודעת וואצאפ את בקשותינו וסיכמנו כמוכן לעניין האיחור לטענתו הוא עושה לי טובה זה טעות שלנו הוא לא לוקח אחריות לא מוכן להחזיר את הכסף אלא אם ישים בתצוגה את השולחן והכסאות ואם זה ימכר הוא יחזיר לנו את כספנו מיותר לציין שיושב אצלו 12000 אלף שח כמוכן הוא הציג פתרון יום אחכ שהןא ייצר לנו שישה כסאות חדשים להפתענו נקב בזמן בין 3-5 חודשים נוספים מה שגורר לנו עיכוב וכוגמת נפש רבה כל החגים ללא שולחן וכסאות בייחוד שעבר ספגנו איחור ממועד ההזמנה שדובר בעל העסק אטום. לא מעוניין לבוא לקראת לטענתו עצם הייצור החדש זה שבלונה חדשה והיא יקרה יותר לטענתו כמוכן לטענתו אנחנו בזמן קורונה ולכן אין לו שליטה בזמן האספקה אמרתי לו בשביל מה החוזה אם כך זמן קורונה הוא אמל כולם נתנו לך הרבה זמן איחור מעבר למקובל ובסוף תוצאה של הולמת מה שהזמנו החא אטום לבקשתינו ולטענתו יש כסאות ושולחן ואנחנו לא רוצים אותם !!!! מבקשת את עזרתך בדחיפות מדובר על פינה של 18000 אלף שח כאשר רוב הסכום אצלו ואצלי אין כלום לטענתו הוא מתיעל לייצר כסאות חדשים והוא לא מבטיח שאפילו זה יגיע לפסח לתשובתך המלאה אודה

שלום,
בהתאם למתואר ובאם יש לך את כל הראיות להוכחת הטענות - את רשאית להגיש תביעה כנגד בית העסק.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.