שלום,
כמענה לשאלתך ראה - תקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה), תשס"ו-2006
שלום,
עיינתי בתקנות ובתקנות מצוין זמן התיקון תחת אחריות, אך לא מצאתי האם יש התייחסות לזמן בו על היבואן (נותן האחריות) לספק חלפים שלא במסגרת האחריות.
בנוסף, האם יש צורך לשלוח מכתב לפני תביעה? מה המשמעות שלו?
שלום,
כאמור כך קובע החוק. במילים אחרות אין התייחסות לזמן בו על היבואן (נותן האחריות) לספק חלפים שלא במסגרת האחריות ולכן הוא לא נתון לזמנים מסוימים.
אין צורך לשלוח מכתב התראה כדי להגיש תביעה.
האם יש הגדרה מקובלת למהו זמן סביר למתן שירות או אספקת חלפים? פסקי דין בעבר שהתייחסו לנושא?
14 ימי עסקים.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.