סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,358)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

17/06/2013 12:55 יאנה ביטול עסקה
שלום רב. לפני כשבועיים רכשתי ב-hair center שמתמחה בתוספות שיער, פאה שמחברים אותה בעזרת קרטין על ראשי. הפאה חוברה לפני שבועיים ולאחר כמה ימים, כשחפפתי אותה על ראשי, היא הסתבכה כך שלא הצלחתי לסרק אותה. כך נשארתי יומיים, עם רסטה אחד גדולה על הראש יומיים, עד שהם קיבלו אותי. לדבריהם, תופעה כזאת, הם ראו לראושנה, הם התנצלו והבטיחו לעשות הכל כדי לעזור לי. במיוחד שאמרתי להם שאני טסה לחו"ל בסוף החודש ומעוניינת להראות טוב. יום לאחר מכן, כלומר, לפני שבוע, אני התחרטתי וביקשתי לבטל את העיסקה בטענה כי לא מסוגלת לעבור עוגמת נפש כזאת שוב. הם לא התנגדו ואמרו שהם ידאגו להביא לי החזר כספי. שילמתי להם 12000 בציק. אך, עדיין לא קיבלתי מהם כלום. אני מתקשרת אליהם ולדעתי הם מסננים אותי ולא עונים. החשש שלי, שהם יכולים לנצל את העובדה שאני טסה לחו"ל למספר שנים והם מושכים את הזמן. האם אני יכולה ללחוץ אליהם כדי שהם יזרזו להחזיר לי את כספיי?
תודה רבה מראש

במקרה שלך הינו מכתב חריף מעו"ד. זהו אמצעי לחץ טוב ויעיל; בצעי זאת ויפה שעה אחת קודם.

בברכה,
עו"ד שרית לנגה יצחקי

Hi, I am sorry. I have a hard time writing Hebrew. I had a similar situation with Hair Center but they made me sign a contract, which I did not read because of my poor Hebrew reading skills. Two weeks ago, I had a "wig" installed with Keratin. The installation and wearing it was extremely painful. Not only was it pulling my own hair, the hair piece detached from my head and it was very embarrassing. They had to reinstall it because it was so painful and it had detached in some places but on the same day that they reinstalled it, it detached again and I went to my nephew's bar mitzvah with a wig that is not attached on my head. I went there three times in the space of a week and a half. They apologized very much and insisted on fixing it again but I asked to remove the unit from my head. They did not want to take the unit back and I told them that, while I understand that they had an expense, I would like them to give me at least part of the money back. In fact, I want all the money back (10000 shekels). Their solution does not work for me and when they removed the unit, it broke my very fragile hair. I read the contract and I see that they are fully covered and they wrote that in no circumstances do they give the money back no matter what
I realize that I have signed a contract that I did not read and they seem to be fully covered. Is there a way out of this?

Also, what should/can I do to get my money back,, if anything?

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.