סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,366)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

21/02/2022 18:36 יעקובי חברת הוט מבצעת עדכון חבילה , האם לפי החוק הם רשאים ?
שאלה נוספת בבקשה היות ודיברתי עם חברת הוט והם טוענים שלפי החוק החדש , כשמסתיימת חבילה לאחר שנה והם מעדכנים לחבילה חדשה שבה הם למעשה מעדכנים את המחיר לפי 2 . (לי נאמר ע"י הנציג שכשתיגמר החבילה ויעדכנו מחיר אז המחיר יתעדכן בעליה של עד 20 ש"ח . מעבר לכך חברת הוט צריכה לקבל את האישור שלי לעסקה ). אז חברת הוט טוענת שהם שלחו SMS ואם הוא לא נקרא או שהמייל לא נקרא זאת לא בעיה שלהם ומבחינתם זה מהווה אישור לעסקה חדשה . האם זה נכון ? או שלפי החוק צריכים לוודא שהלקוח מאשר את העלייה במחיר בכמעט פי 2 . כי הם מחפשים לצאת ידי חובה ע"י זה שטוענים ששלחו מייל ו SMS , לא שלחו חשבוניות או עדכון עסקה בדואר ישראל . למרות שחיפשתי במייל ולא ראיתי שום מסמך מהם ולגבי SMS .נשלח SMS אחד אבל או שהטלפון חסם או שהתפספס ובכל מקרה הוא לא נפתח ולחברה יש יכולת לדעת ולראות אם הודעה נפתחת או לא . השאלה מה אומר החוק החדדש בעניין של איך ליידע את הלקוח , האם בדואר ? או האם חייב לקבל אישור שלו או תגובה ממנו . או שרק SMS שנשלח זה מספיק בכדי להעלות את המחיר אחרי שהסתיימה תקופת החבילה בכמעט פי 2 .

שלום,
אינני מכיר חוק חש שכזה.
האם החברה הפנתה אותך לאותו חוק חדש ?

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.