סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,357)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

15/06/2022 15:09 שירה החזרת מוצר פגום
שלום רב,
לפני שבוע אמא שלי קנתה לק מיוחד ב75 ש"ח מאחת מחנויות הפארם הגדולות בארץ. כשהגיעה הביתה ופתחה את הלק הבקבוק היה ריק והמברשת בתוכו שבורה. כשניגשה להחזיר אותו ולקבל מוצר חלופי/את כספה בחזרה החנות סירבה בטענה שלא ניתן להחזיר מוצר פגום. המוצר נמכר פגום ולכן הטענה אבסורדית! הם מסרבים לקחת אחריות ולדבריהם קיבלה מוצר תקין. האם זה חוקי? בנוסף החנות טוענת שבמלצמות במקום רואים שהמוצר יצא תקין מהסניף, טענתה מגוחכת מאחר והבקבוק אינו שקוף אלא מט והלק שאמור להיות בתוכו שקוף ולא ניתן לראות האם הוא מלא או לא, מה גם שעובדתית לא ייתכן שהמוצר היה תקין כשקיבלה אותו כי כשפתחה אותו לראשונה הוא היה פגום. הם מסרבים להראות לנו את הצילומים, האם זה חוקי?

שלום,
זו לא שאלה של חוקיות, אלא שאלה של נטל הוכחה.
ככל שלאמא שלך יש ראיות לכך שקיבלה מוצר פגום, אזי היא רשאית להחליף את המוצר ולקבל מוצר אחר, אך כאמור נטל ההוכחה הוא על המבקש.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.