רכשתי בחודש פברואר כרטיסים לכל המשםיה בתאילנד עוד כשהמטוס היה ריק.מראש שדרגתי בתוספת תשלום לכרטיסים קלאסיק בכדי שאוכל לבחור מושבים. לפני חודש קבלנו הודעה ששינו לנו את סוג המטוס ועל כן המושבים שונו ...לא היה אכפת לי כי עדיין כולם באותה השורה. לפני שבןע שוב שלחו הודעה שהחזירו את המטוס המקורי אבל הפעם פיצלו את המשפחה בשתי שורות ולא ליד חלון. בשירות לקוחות אומרים שאין מה לעשות וגם לא מוכנין לזכות על שדרוג הכרטיסים שנועד להבטיח שאוכל לבחור מושב. האם יש עילה לתביעה ?