הקלד את תגובתך
אכן לא אמור להחליד ולהתקלף. אני מניחה שפגה תקופת האחריות על המוצר גם.
את צריכה לעמוד על כך שישלחו נציג ללא עלות כמו גם להתעקש לשיחה עם אחראי או מנהל. בשלב שני תתעקשי שיפתרו את הבעיה עבורך.
מכיוון שאין לך אחריות ובתקופה המדוברת בה התנור נמצא ברשותך, תגלי אסרטיביות (לא תוקפנות) כדי שבעיתך תפתר. זה יכול לקחת זמן. מנסיון הטרטור נעצר עם התערבות של עו"ד.
אגב, לא ציינת בכמה רכשת את התנור...?
בהצלחה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.