קנינו מיטת הורים יקרה מתכווננת, לאחר ההרכבה של המזרון, התברר שיש תקלה בבסיס המיטה המתכוונן העשוי מברזל, ויש להחליפו. שלחו שירות 3 פעמים ללא בסיס ברזל בגודל המתאים, ומאז דוחים אותי כל פעם וכבר עברו כמעט 4 חודשים שאיננו יכולים להשתמש בחלק המתכוונן שהוא החלק העיקרי שמכפיל את מחיר המיטה, והכל בהתחמקות ובתירוצי סרק כגון: אין לנו הובלה בזמן הקרוב לאיזור המגורים שלכם.
יצויין שהמיטה היקרה נקנתה בעקבות בעיות גב, ואין שום התייחסות מהחברה.
האם ניתן לתבוע אותם גם על פיצויים, וכיצד משקללים פיצויים על תקופה כגון זו?