היי,
מדובר בעסק קטן העוסק במעיין סדנאות צביעת קרמיקה. בעת הזמנת המקום, מצוין שהכלים אשר מכינים במפגש מוכנים בין 3-5 שבועות ובעת התשלום מקבלים תאריך אסיפה בו יש להגיע ולאסוף את הכלים. התאריך שקיבלנו בקבלה היה של 3 שבועות.כמה ימים לאחר מכן שלחו וןטסאפ שיש עיכוב ויהיה מוכן עוד 4 שבועות. לאחר בערך שבוע נוסף, הודעה נוספת נשלחה בווטסאפ שיש לאסוף חמישה שבועות לאחר מועד הסדנא. יצרתי קשר מספר ימים לפניי המועד המעודכן ונאמר לי שמומלץ לבדוק רק אחרי לפחות תאריך שהוא כבר מעבר גם לאותם חמישה שבועות. בנוסף לכך, בסדנה נוספת שעשינו באותו מקום, במועד ההזמנה של הסדנא הייתה התייחבות לכלים מוכנים בין 3-5 שבועות אך במועד הסדנה, בסופה- בעת התשלום, התאריך בקבלה היה של 6 וחצי שבועות הלאה. האם לגיטימי לדרוש פיצוי על אחד המקרים? מרגישה שהוטענו לכל אורך התהליך.
תודה מראש