סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,358)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

20/08/2024 16:48 רותם פוקס הטעיית צרכן מספר פעמים
היי,
מדובר בעסק קטן העוסק במעיין סדנאות צביעת קרמיקה. בעת הזמנת המקום, מצוין שהכלים אשר מכינים במפגש מוכנים בין 3-5 שבועות ובעת התשלום מקבלים תאריך אסיפה בו יש להגיע ולאסוף את הכלים. התאריך שקיבלנו בקבלה היה של 3 שבועות.כמה ימים לאחר מכן שלחו וןטסאפ שיש עיכוב ויהיה מוכן עוד 4 שבועות. לאחר בערך שבוע נוסף, הודעה נוספת נשלחה בווטסאפ שיש לאסוף חמישה שבועות לאחר מועד הסדנא. יצרתי קשר מספר ימים לפניי המועד המעודכן ונאמר לי שמומלץ לבדוק רק אחרי לפחות תאריך שהוא כבר מעבר גם לאותם חמישה שבועות. בנוסף לכך, בסדנה נוספת שעשינו באותו מקום, במועד ההזמנה של הסדנא הייתה התייחבות לכלים מוכנים בין 3-5 שבועות אך במועד הסדנה, בסופה- בעת התשלום, התאריך בקבלה היה של 6 וחצי שבועות הלאה. האם לגיטימי לדרוש פיצוי על אחד המקרים? מרגישה שהוטענו לכל אורך התהליך.
תודה מראש

שלום,
בהתאם למתואר יש פה הפרת הסכם, אשר גרמה לעוגמת נפש.
על הפרת הסכם ועוגמת נפש ניתן לבקש פיצוי.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.